• Anonym (Baby)

Ska man få göra rut-avdrag om man som "vuxenbebis" hyr in en "Nanny"?

Nannyn ska i så fall ge personlig omvårdnad, som blöjbyten, matning, annan omvårdnad, matning, på och avklädning, fostran, smisk, skamvrå m.m. Inget sex men ändå antagligen med sexuell underton. (För vuxenbebisen i alla fall.)

Skulle vara kul att höra vad ni tycker. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska man få göra rut-avdrag om man som "vuxenbebis" hyr in en "Nanny"?
  • Larsan

Alltså va...??

12-barnspappa
  • Anonym (Baby)

Personligen kan jag tycka att det är lika okej som vilket annat jobb som helst.

• Anonym (Baby)
    Uddabus skrev 2012-01-09 21:00:03 följande:
    Ja absolut haha ha
    Vad bra att du håller med mig. Det spelar väl ingen roll om man är stor eller liten när man behöver barnvakt.
  • Anonym (Baby)

Om vi tar exemplet "sy kläder åt en vuxenbebis" då? Är det lika moraliskt tveksamt?

• Anonym (ÅH)
    Anonym (Baby) skrev 2012-01-09 21:01:43 följande:
    Vad bra att du håller med mig. Det spelar väl ingen roll om man är stor eller liten när man behöver barnvakt.
    Hur kan du kalla det BARNVAKT?? 
    Anonym (Baby) skrev 2012-01-09 20:41:04 följande:
    Nannyn ska i så fall ge personlig omvårdnad, som blöjbyten, matning, annan omvårdnad, matning, på och avklädning, fostran, smisk, skamvrå m.m. Inget sex men ändå antagligen med sexuell underton. (För vuxenbebisen i alla fall.)

Det kallas knappast barnvakt när man får smisk, stå i skamvrå och blir tilltalad med sexuell ton?? 
    Du kallar personen vuxenbebis och att personen ska ha blöja. Men tror du verkligen att en bebis förstår vad sexuellt innebär??

Står det verkligen helt rätt till med dig? Förvånad
    Eller är det bara vilda fantasier = Att du drömmer om att bli behandlad som en bebis?
  • Anonym (Baby)
    Anonym (ÅH) skrev 2012-01-09 21:32:41 följande:
    Hur kan du kalla det BARNVAKT?? 
    Anonym (Baby) skrev 2012-01-09 20:41:04 följande:

Det kallas knappast barnvakt när man får smisk, stå i skamvrå och blir tilltalad med sexuell ton?? 
    Du kallar personen vuxenbebis och att personen ska ha blöja. Men tror du verkligen att en bebis förstår vad sexuellt innebär??

Står det verkligen helt rätt till med dig? Förvånad
    Eller är det bara vilda fantasier = Att du drömmer om att bli behandlad som en bebis?
    Jag gör såklart inga jämförelser med barn på det sättet. Barn ska inte stå i skamvrå alls, men om en vuxen frivilligt vill det så är det väl okej? Eller om man vill ha smisk?
  • Anonym (ÅH)
    Anonym (Baby) skrev 2012-01-09 21:35:22 följande:
    Jag gör såklart inga jämförelser med barn på det sättet. Barn ska inte stå i skamvrå alls, men om en vuxen frivilligt vill det så är det väl okej? Eller om man vill ha smisk?
    Men om en vuxen person frivilligt vill det så är det ju inte barnvakt... Då är man ju förfan omogen-vakt. 
    Barnvakt är när man passar ett BARN därav ordet BARNvakt. Och att frivilligt smiska en vuxen, byta blöja på den osv är inget jobb. Det är en pervers tillfredsställelse 
  • Anonym (Baby)
    Anonym (ÅH) skrev 2012-01-09 22:26:45 följande:
    Men om en vuxen person frivilligt vill det så är det ju inte barnvakt... Då är man ju förfan omogen-vakt. 
    Barnvakt är när man passar ett BARN därav ordet BARNvakt. Och att frivilligt smiska en vuxen, byta blöja på den osv är inget jobb. Det är en pervers tillfredsställelse 
    Ok ok. Du har fått in din poäng. Vuxna som vill ha blöja brukar kallas vuxenbebisar eller adult babies. Resten förstod jag tydligt och klart så du behöver inte säga det igen.
  • knisse

Nej det handlar ju inte om en hushållsnära tjänst. Det är ju en utlevade av en fetisch precis lika lite som man ska kunna dra av för nakenstädning eller att bli dominerad eller penslad i rumpskåran med en torkad kosvans.

Svar på tråden Ska man få göra rut-avdrag om man som "vuxenbebis" hyr in en "Nanny"?