BÄSTA presenten till en som väntar barn??
En vän ska ha barn i mars och jag vill gärna överraska henne med en present. Till henne, inte bebisen...
Funderar på att kanske ge henne en bok. Kan ni rekommendera någon?
Det är hennes första barn.
En vän ska ha barn i mars och jag vill gärna överraska henne med en present. Till henne, inte bebisen...
Funderar på att kanske ge henne en bok. Kan ni rekommendera någon?
Det är hennes första barn.
Ska det vara en bok om barn? Barnsjukdomar? Barns utveckling? Det finns en hel uppsjö. En rolig bok är på smällen från A till bebis.
Någon sådan där Stora boken om barn kanske uppskattas?
Är hon pysslig? Isåfall kanske en pysselbok med barngrejer kan vara något?
"Föda utan rädsla" av Susanna Heli rekomenderar jag starkt som litteratur inför en förlossning. Fast nu kanske du vill ge henne nått som inte hör ihop med själva förlossningen :) Den ger superbra verktyg och jag hade inte klarat att föda utan dem!
Jag fick en bok av en kompis när jag väntade mitt första barn. Den heter nåt i stil med "allt du inte vågar fråga din doktor om" (har lämnat den vidare till en vän som var gravid som i sin tur lämnat den vidare..)
Har sällan skrattat så mycket till en bok. Samma författare ska även ha skrivit en bok "så överlever du första året som mamma" den har jag inte läst dock.
Annars ett fint smycke?
Bjuda ut henne på middag?
Bio?
presentkort på Älskade barn kanske? Min syster betalade en silverring med mitt barns namn och födelsedata ingraverat. Jag älskar den ringen
"Föda utan rädsla" av Susanna Heli rekomenderar jag starkt som litteratur inför en förlossning. Fast nu kanske du vill ge henne nått som inte hör ihop med själva förlossningen :) Den ger superbra verktyg och jag hade inte klarat att föda utan dem!
Ett gravid smycke kanske?
Jag kan också rekommendera om "att föda utan rädsla". Eller "Från a till bebis" av Hannah widell och Ann Söderlund. Den är både rolig och allvarlig.
Boken En fuskmammas bekännelser av Hillevi Wahl har jag skrattat mycket och igenkännande åt!
"Handbok för gravid - allt din doktor inte berättar" heter boken jag syftade på.
Fav