Kattkiss hur får jag bort det?
Min katt har kissat i mina stövlar hur får jag bort lukten... Skinstövlar med lite foder på insidan
Min katt har kissat i mina stövlar hur får jag bort lukten... Skinstövlar med lite foder på insidan
jag tycker att tex. Yocoair luktätare är rätt bra, Men det kommer nog vara svårt kanske omöjligt att få bort från skin.. men det kan ju vara värt ett försök.
Du får nog kasta dom....
Ättika är det enda som tar bort lukten tycker jag. Nu vet jag inte om det är så bra på skinn..
Urine Off Cat Spray är en helt unik produkt vad det gäller att effektivt avlägsna urinfläckar och dess illaluktande odör efter katter.
Testa den /Kram Sussie
Jag tycker piss off är bättre än urine off eftersom den inte lämnar parfymspår efter sig.
Typiskt i skinnstövlar :(
Var köper man piss off? Tror ni att jag måste slänga dom istället?
.scentstopwebshop.se gå in på denna sida och beställ så kan du rädda dina stövlar.
Pissoff finns i de flesta djuraffärer..
scentstop.se. scentstop är en suverän produkt, vi använde den förut när en av våra katter kissade ner soffan 4 gånger när hon hade urinvägsinfektion. Det funkar fantastiskt, provade både pissoff och urineoff före det men detta tyckte jag iaf var bäst. Ingen skulle tro att det varit en katt som kissat i soffan, det luktar verkligen ingenting.