går de ta ut pengar från e-spar??
undrar om jag kan gå in på banken o ta ut pengar från mitt e-sparkonto eller de går inte??
undrar om jag kan gå in på banken o ta ut pengar från mitt e-sparkonto eller de går inte??
Som jag förstår det så kan du bara göra överföringar via internet från och till ett e-sparkonto. Är det Swedbank du har? I så fall kan du ju gå in på internetbanken med personlig kod och överföra till ditt uttagskonto om du vill (ifall din bankdosa är trasig eller liknande).
Du kan väl föra över pengarna du vill ta ut från e-sparkonto till ditt konto som har ditt visa/MasterCard till? Men för att svara på din fråga, jo det ska man kunna göra :)
du kan ta ut pengarna genom internet banken.. bara att överföra som vanligt.
nu menar ja om man kan gå in på banken o göra ett uttag från banken inte i nån automat utan inne hos en bankman
Det kan du säkert göra. Men det enklaste är att föra över pengar till det konto som du brukar ta ut pengar med.
Du kan ta ut pengar från e-spar på banken. Fyll i en sådan lapp så är det klart. Men du kan inte ta ut från sådana sparkonton där pengarna är "låsta" under x antal år!
Jag tog ut från mitt e-sparkonto för 4 veckor sen inne på swedbank och det var inga problem
Du kan bara ta ut hos den bank du har kontot hos?! Men om du för över pengarna till ett konto du har ett uttagskort knutet till så kan du ta ut dom vid vilken bankomat som helst.
Hej san!
Tänkte att har sparkonto och tänkte undrar om man behöver pengar och ta ut pengar på grund av jag behöver de kan jag göra de direkt? Eller jag behöver bara lite av de eller jag vill ligga mer på? kan jag vilja mur mycket jag ska ligga på konto och hur mycket om jag behövde. Mvh/ Sasila