• Anonym (fetälskarn)

    tänder endast på feta tjejer

    hur många är det här som BARA tänder på feta tejer, själv skulle jag inte ens kunna genoföra ett samlag med en normalviktig tjej typ 70-80 kg, skulle inte ens få stånd då,
    nån mer som känner igen sig i detta

  • Svar på tråden tänder endast på feta tjejer
  • Anonym (Tjock)

    Tja jag är tjock och innan jag hade sambon och barnen så var jag ofta på en klubb som heter "stor och vacker" Där kryllade det av smala snygga män som ville ha tjocka tjejer. Jag träffade en sjukt snygg kille som jag hånglade upp =). Så klart det finns fler som gillar tjocka tjejer. Finns väl folk till allt?

  • Anonym (Min sambo också)

    Min sambo är likadan. Han är helt galen i magen och rumpan. Jag fattar det inte riktigt men han blir sur om jag går ner i vikt...

  • Anonym (fetälskarn)

    detta ämne var ju tabu på 90 talet, men har som sagt blivit mer accepterat dom senaste 5 åren

  • JohanRS77

    Tänder inte bara på feta tjejer, men gillar det lilla extra som de har.

  • Anonym
    JohanRS77 skrev 2012-01-18 05:52:30 följande:
    Tänder inte bara på feta tjejer, men gillar det lilla extra som de har.
    som är???
  • JohanRS77
    Anonym skrev 2012-01-18 06:08:02 följande:
    som är???
    Stor rumpa, stora härliga bröst. Och det verkar som om de är kåtare än andra tjejer.
  • Anonym
    JohanRS77 skrev 2012-01-18 06:47:15 följande:
    Stor rumpa, stora härliga bröst. Och det verkar som om de är kåtare än andra tjejer.
    stämmer inte alltid. jag var ihop med en fet tjej.. ellr hon blev fetar under vårat förhållande. hon ville nästan aldrig ha sex och hade vi det skulle det bara vara missionären och man fick bara ta på henne löst annars gjorde det ont?   när vi försökte få barn gick hon bara upp för trappan o sa vi måste ha sex nu.  då hade vi enbart sex vid ägglossning blev så avtänd att jag fick börja fantisera om anndra. tyckte det såg äckligt ut när kroppen flöt ut i madrassen.  nu är jag ihop med en smalare tjej. vi har sex flera gånger i veckan trots flera barn i huset och hon njuter så mycket att hela min njutning höjs enormt.  smaken är olika o vi gillar olika. men jag tror inte man kan säga att fettet gör tjejer kåtare. det är från person till person
  • t1000

    Tänder endast på smala tjejer tyvärr.

    Tyvärr , säger jag då nästan alla tjejer idag är överviktiga. Ni som söker mulliga/tjocka måste ha det lätt.

Svar på tråden tänder endast på feta tjejer