• Katarina 303

Efterlysning - par som träffats som unga, skilts åt och sedan mötts igen på äldre dar!

Jag arbetar som journalist och söker par som var förälskade som yngre men som av olika anledningar gått skilda vägar och som hittat tillbaka till varandra sent i livet.
    Hör av er till Katarina på 0734-04 30 35

• Svar på tråden Efterlysning - par som träffats som unga, skilts åt och sedan mötts igen på äldre dar!
  • 2pågar

Min pappa lyckadesed de :)
    Hans första kärlek som han bodde tillsammans med -Maria :)
    Dom gjorde slut och pappa träffade min mor och fick mej och min syster :) dom levde tillsammans i närmare 30 år innan dom skildes.
    Pappa levde ensam men träffade sedan en ny kvinna, blev inget bra förhållande. På nyår 2009-2010 fick pappa ett gott nytt år sms av Maria...:) dom börjad messa och Maria skrev hon ville hälsa på pappa. Hon kom till honom med hummer och champagne och där började de .., dom träffades igen och hade inte setts på 32 år!
    Nu har dom snart varit ett par 1 år och förlovade sej den 31/12-2011 :) pappa och Maria är så lyckliga!! Vi frågade pappa hur länge dom planerat förlovningen då vi var helt ovetandes om den... Sedan 1978 sa han! Romantiskt !!!!

• sassa1987

Min mamma och min styvpappa har det så. Dem va tillsammans under skoltiden men på något vis skildes åt och några år senare träffades dem på en klassfest och blev tillsammans igen. Gifta idag och har 2 barn :) Tror inte dem hade setts på 20 år :)

• lullens
    sassa1987 skrev 2012-01-13 10:06:37 följande:
    Min mamma och min styvpappa har det så. Dem va tillsammans under skoltiden men på något vis skildes åt och några år senare träffades dem på en klassfest och blev tillsammans igen. Gifta idag och har 2 barn :) Tror inte dem hade setts på 20 år :)

Haha, det låter som oss, min sambo och jag var tillsammans när vi gick på högstadiet 1986. "Första stora kärleken", träffades från och till i några år, skildes sen åt.

För lite mer än 2 1/2 år sen fick vi kontakt igen. Har idag två söner ihop...
Svar på tråden Efterlysning - par som träffats som unga, skilts åt och sedan mötts igen på äldre dar!