• Anonym (svider)

Torra blygdläppar!?!?!

Är suuuper torr där nere och det kliar som tusan!!.. gör även ont när jag torkar mig... Än nu gravid i v.25... Har nyligen lämnat odligar på urinet och det visade inget... kan det ha kommit något nu precis eller kan det vara för att lill*n hoppar på urinblåsan så mycket så jag måste gå på toa 10 gånger per dag?? Eller?? Nån??

• Svar på tråden Torra blygdläppar!?!?!
  • Silverdraken

Det finns intimcreme och gel på apoteket som du kan prova.

• Troll20

Låter som svamp. Finns bra salvor receptfritt på apoteket för det.

• Anonym

Syns svampinfektion på urinodling? jag hade svampinfektion i sommras och det var hemskt! Det kändes som att ha onanerat med en kaktus!! (Ursäkta uttrycket) Jag använde vad-det-nu-heter från apoteket för att få bort svampen så var det borta på ett par dagar!

• Anonym (svider)

Har varvat med pevaryl och idomin salva i 2 dar känns lite bättre men det svider som tuuuusan... å smörjer jag inte hela tiden så kan jag inte sitta... Känns lite för pinsamt att gå in på ett apotek och rådfråga... ska till BM om 1 vecka men orkar inte ha det såhär tills dess...

• Anonym (svider)

urs... började blöda från slidöppningen imorse... Nån som vet?? Eller borde jag ringa BM nu??

• Mia83

Torra och sköra slemhinnor kanske? Det kan ju förklara att du blödde. Men ring BM och fråga, bättre att veta än att spekulera.

Svar på tråden Torra blygdläppar!?!?!