Bästa träningsstället i Örebro?
Som rubriken lyder, vilken träningsanläggning är den bästa i Örebro? Gärna med ett brett utbud av olika klasser, spinning, dans, bodypump eller liknande :)
Som rubriken lyder, vilken träningsanläggning är den bästa i Örebro? Gärna med ett brett utbud av olika klasser, spinning, dans, bodypump eller liknande :)
Friskis & Svettis är tveklöst bäst. Stort utbud, två anläggningar, avslappnad miljö.
njoy är bra också
Jag skulle säga att det väl inte finns något ställe som är verkligen wow. De enda som jag vet som har Les mills klasserna med body pump är njoy och Actic. Friskis har ju sina egna varianter.
Jag har kört många år på njoy och vill man inte köra i gymmet alls så är det det bästa gymmet för klasser skulle jag säga. Actic har inte lika bra ledare och friskis är riktigt trångt. Men provträna på de olika ställena. Sen har väl universitetsgymmet också sina varianter på klasser om man brukar vara på universitetsområdet. De har gratisvecka från imorgon.
TS: Vad är viktigast för dig när du väljer träningsställe? Olika ställen kan ju vara "bäst" beroende på vad man är ute efter.
Tack för era svar! Jag tränar på Sats nu och där är det ju Les Mills klasser Men det jag tycker är viktigt att det finns många klasser, eller i alla fall några som tränar kondition och styrka för jag har lättare att komma iväg på klasser än om jag skulle gå iväg och köra ett styrkepass i gymmet. Även om jag vill ha båda delarna
Hur ligger alla ställen till? Är de centrala? Om vi nu flyttar till Örebro vill vi helst bo centralt och vi kommer nog bara ha en bil så tillgängligheten är ganska viktigt också
Men ska ju som sagt ta mig runt till alla ställen och prata och kolla runt innan jag bestämmer mig! Kul att kolla läget vad folk som bor och tränar där tycker
NJoy har barnpassning, men jag tvivlar på att de är utbildade barnskötare.