• Maria123

Kul inflyttningspresent?

Hej min lillasyster som är 18 år ska flytta hemifrån om en månad, hon har en ganska bestämd stil och en ganska bra budget så inredningsprylar och så är svårt att ge i present. Hade en tanke om en bok "Lilla gummans gör-det-själv-guide" och ett fint verktygskit eller så men jag hittar inget som jag gillar.

Någon som vet var man kan hitta det? Eller kanske en snygg verktygslåda? Eller något annat presenttips?

• Svar på tråden Kul inflyttningspresent?
  • Mynta

Jag fick en verktygslåda med lite bas-verktyg när jag flyttade hemifrån, väldigt uppskattat. En sådan grej man inte vill lägga pengar på själv, men samtidigt väldigt bra att ha!

• deecember

Har för mig att bluebox haft blommiga verktyg, kanske finns kvar, om det är sånt du letar efter?

• Maria123

Jo det var ungefär den planen jag hade också, eftersom det är tråkigt att köpa till sig själv men ändå nödvändigt att ha. Men tänkte att det skulle finnas någon variant som var lite finare eller roligare. Hade också för mig att bluebox hade det men de måste ha tagit ur det ur sortimentet, typiskt. Tänkte också på en rosa skruvdragare som jag sett att cancerfonden fått sponsring av men de har slutat sälja den, typiskt där med. 

Tack för tipsen ändå!  

• Nape

Jag googlade på "blommiga verktyg" och hittade massor.

Själv hade jag velat ha en hink/presentkorg med diverse städprodukter. Lite snyggare disktrasor, diskmedel, diskborste, ugnsrengöring, sprayer osv osv.

Svar på tråden Kul inflyttningspresent?