Förtrollad skrev 2012-01-15 17:22:37 följande:
Jag tänkte välja Capio för jag går på deras VC. De har MVC och när jag ringde och ville ha en tid svarade en sur tant att jag skulle skicka in en blankett som går att hitta på hemsidan, sen var det minsann dem som ringde mig och inte tvärtom!
Blev så snopen att jag skippade dem helt och valde MVC på Linero istället. Suveränt bra är dem

Tack för input!

Men va tråkigt bemötande du fick av Capio, va tråkigt! Förstår dig helt att du vände dig någon annanstans. Jag har försökt att komma fram till Capio hela morgonen men kommer bara till en röst som säger "Vad god försök lite senare"...
ingelala skrev 2012-01-15 17:51:18 följande:
Jag går hos Admira kvinnohälsa, helt underbara är de! De är privata men har samma avtal som tex din VC, det är alltså gratis. Det är mysigt att komma dit, jag känner mej alltid väldigt välkommen och min BM är jättebra!
Tack för input!

Jag har varit inne och kikat på deras hemsida och blev lite nyfiken. Jag tyckte det såg himla bra ut men valde bort det pga att UL inte sker hos dem utan hos KK. Jag vill gärna ha allt på samma ställe och med samma folk. Vilken BM har du?
Några fler som har fler tips att ge? Jag tar gärna emot tips ang. MVC som man bör hålla sig borta ifrån oxå...