• Alexzandra

Ensamstående mamma i Göteborg/Partille söker nya vänskaper.

Jag är 30 år och min son är 3 år . Jag har sonen varannan vecka. Vore trevligt att träffa mammor i  samma situation som gärna vill umgås ihop.
    Hoppas vi ses.

• Svar på tråden Ensamstående mamma i Göteborg/Partille söker nya vänskaper.
  • Eleonor

Hej vi är nyinflyttade i kungälv. har en dotter som är 7 och en son på 5år. skulle va kul att hitta på nått.

• sys

Är ensam med en liten flicka som var fyra i oktober, bor i Mölnlycke och träffar gärna fler vänner med barn!

we begin our lives when we die
  • Minna Moi

Hej Jag är nybliven ensamstående två barns mamma i Kortedala. Jag har två söner, en på två år och en på två veckor. 
    De hade varit kul att träffa nya vänner i samma situation.

• Krusiduller

Hej alla!

Jag är en ensamstående mamma med två flickor 2 och 7 år. Vore kul att träffa nya vänner att umgås med både med och utan barn.

• deli 77

Hej.

Har själv en son på 5 år, vill också göra något åt saken och träffa andra mammor.
    Ska vi ta tag i det?

• Minoria

Här är en till ensamstående som gärna träffar andra i samma situation, har en snart 4 åring här :)

• Pieceofcake

Hej!

Jag är en ensamstående mamma på heltid. Han har fyllt tre nu i mars och jag är 29 år. Varit ensam sedan han var ett halvår och vore kul med lite vänner i samma sits. Vi bor i Kålltorp

• Ensamärstark

Hej alla, Ligger i skilsmässa o kommer snart ha delad vårdnad om mina finingar, 4 resp 1,5 år. Är 34 o flyttar snart till östra Gbg o önskar träffa andra singelmammor- pappor för att fylla dom veckorna jag inte har barnen. Kommer bli fruktansvärt tungt, framför allt i början att vänja sig vid att inte få träffa dom på en HEL vecka. Har ju aldrig varit utan dom så länge... Tänker på det vanliga sociala här i livet som: fika, middagar, bio, partaj mm Så finns det andra som oxå känner samma sak får ni gärna höra av er.

• Isoldee

Hejsan! Är ensamstående mamma på 32 år. Bor i Göteborg med min dotter, född i juli 2011. Träffas gärna för aktiviteter av olika slag eller bara för att umgås!!

Svar på tråden Ensamstående mamma i Göteborg/Partille söker nya vänskaper.