• elinile

App för intervallträning som funkar med Spotify

Undrar om det är någon som vet en intervallträningsapp som funkar ihop med Spotify, d v s att man hör signalerna för start och stopp för intervall resp viloperiod. Har testat ett par olika, men hör inte signalerna när jag har Spotify igång.

Kanske ska tillägga att det gäller Iphone 4s

• Svar på tråden App för intervallträning som funkar med Spotify
  • QueenObscene

RunKeeper har jag använt för iPhone (4 iofs, men den borde ju funka för 4S också), den funkar med Spotify eller gjorde i alla fall sist (har inte löptränat sedan juni pga graviditet).

• elinile

Kom på att jag inte testat runkeeper... Verkar ju som att man kan lägga in intervaller där. Har du testat det?

• QueenObscene
    elinile skrev 2012-01-16 09:46:41 följande:
    Kom på att jag inte testat runkeeper... Verkar ju som att man kan lägga in intervaller där. Har du testat det?
    Nej, har tyvärr inte testat det men det måste väl funka, tycker att appen är riktigt bra i övrigt så det borde gå.
  • elinile
    QueenObscene skrev 2012-01-16 09:46:04 följande:
    RunKeeper har jag använt för iPhone (4 iofs, men den borde ju funka för 4S också), den funkar med Spotify eller gjorde i alla fall sist (har inte löptränat sedan juni pga graviditet).

Vi lyckades visst skriva inlägg samtidigt! Ska testa Runkeeper då! Tänkte inte på det faktiskt...

• Aniiee
    Runify skrev 2015-01-04 19:32:32 följande:

Hej!

Sorry, darling, men din reklam är anmäl, då den bryter mot forumreglerna. Vill du göra reklam får du kontakta sitens marketing.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden App för intervallträning som funkar med Spotify