• FragaOlle

Par till Fråga Olle - dokumentären sökes!

Hej alla par!

Just nu håller Fråga Olle - dokumentären på att jobba på en femte säsong och vi söker par som vill medverka i programmet!

Vi letar efter par som tycker om dirty-talk och brukar prata snusk för att egga upp varandra.
    Avsnittet som detta skulle vara med i kommer att handla om "det bästa sexet", där vi helt enkelt vill visa hur man har sex på allra bästa sex.

Ni kommer inte behöva ha sex i programmet utan vi vill bara åt snuskpratet.
    T.ex. att paret sitter och äter middag och börjar sitt förspel där med just dirty-talk.

Låter detta intressant?
    Maila mig på halina.sandler@jarowskij.se så kan jag berätta mer!

Vänliga hälsningar,
    Halina Sandler
    Fråga Olle - dokumentären
    Jarowskij

• Svar på tråden Par till Fråga Olle - dokumentären sökes!
  • Cristally

Yeah, righet... Verkligen göööörkul att komma till jobbet påföljande morgon och le sitt pinsammaste leende vid morgonkaffet

Alltså: ni lär få svårt att hitta folk till ert program.

• läckerbit

Pratar man verkligen snusk vid middagen? Vi brukar prata snusk när vi har sex, vid middagen räcker det med blickarna.

• FragaOlle

basia mille: Middagen var bara ett exempel, vi är öppna för förslag! Maila om du är intresserad!

• läckerbit

Tack, men jag avstår. Tycker inte svenska folket har att göra med mitt privatliv.

• Cristally
    läckerbit skrev 2012-01-16 12:48:57 följande:
    Tack, men jag avstår. Tycker inte svenska folket har att göra med mitt privatliv.
    Nä man kan ju verkligen undra vad det är för dårar som skyltar med sitt sexliv i TV.... Gör folk vad som helst nu för tiden bara för att få en stunds berömmelse?!
Svar på tråden Par till Fråga Olle - dokumentären sökes!