• Anonym (Loppan)

Någon som blivit gravid på Xylocain?

Använder bara bedövningsgelén vid mynningen och kan absolut inte ha sex utan den.

Har hört att det kanske är spermiedödande medel i den, blev helt förtvivlad! Vi försöker ju skaffa barn!?

Har inte lyckats prata med min läkare än, utan hon kommer ringa mig på onsdag, Men kan inte tänka på annat! Är det någon som lyckats bli gravid vid användande av Xylocain?

• Svar på tråden Någon som blivit gravid på Xylocain?
  • roffe

Har aldrig hört att det är spermiedödande medel i den, dock kanske något av medlen har dålig inverkan på spermier, men när man köper den får man ju aldrig höra något sådant och det står heller inte i bipacksedeln. Vilket man borde få veta eftersom läkarna säger att den går bra att använda även invärtes. 

Fortsätt ha sex som vanligt, man har ju inte enbart sex för att bli gravid så ha så skönt sålänge så får du se vad läkaren har att säga på onsdag :) 

• Anonym (Loppan)

Tack för svaret Saris84! Det var min gynekolog som undrade och tyckte jag skulle fråga speciallisten på SMC. Detta har naturligtvis jagat upp mig en aning...Flört Tänkte därför kolla om det var någon här som använt salvan och blivit gravid.

Ja, det är det enda rätta att göra! Drömmer

• roffe

Hehe tyvärr har jag aldrig varit gravid (vad jag vet) så den delen av frågan kan jag inte hjälpa dig med :)

• Trust me

Men kommer inte det på din kille också? Det måste ju smeta av sig lite på hans kuk liksom. Obestämd

Let me corrupt you
  • Anonym (Loppan)

Jo, det är klart att det gör, det beror på hur mycket du använder.  Tänker du på frågan om det är spermiedödande?

• Trust me
    Anonym (Loppan) skrev 2012-01-16 21:40:28 följande:
    Jo, det är klart att det gör, det beror på hur mycket du använder.  Tänker du på frågan om det är spermiedödande?
    Nej, jag tänkte på den bedövande effekten.
    Let me corrupt you
  • Anonym (Loppan)

tänkte nästan det Tungan ute  han har aldrig upplevt någon bedövande känsla, som tur är!

• Nirak86

Har samma fråga som du? Blev du gravid när du använde xylocain gelén ??

Svar på tråden Någon som blivit gravid på Xylocain?