• Camilla 401

Trimmer

Hej

För inte så läge sedan började jag raka mig i underlivet ovh undrar vad som funkar bäst vaxning är inte ett alternativ för mig då jag har grymt känslig hårbotten.

Har kollat runt lite på olika trimmar men vet inte vad jag ska kolla efter?

Men vad funkar bässt om man vill undvika röda prickar och innåtväxande hår, Hyvel med massa olika krämmer (känner mig inte bekväm med att smörja på en massa där nere) eller en trimmer (och vilken rekomenderas)?

Vad är igentligen röda prickar för något hittar en massa blandad iformation?

PS: Jag låter min pojkvän raka mig då jag är rädd för att slinta

• Svar på tråden Trimmer
  • Camilla 401

Någon???????????????????????

• jossaan

Vet inget om trimmer, men känns inte som om det kommer ge ett sånt bra resultat, fast det beror ju såklart på vilket resultat du vill ha. Om du bara ska trimma ner det lite så borde det gå bra med trimmer, men ifall du vill ha det hel rakat så är nog rakhyvel bäst. Förstår inte vad du menar med att det är obekvämt att smörja på krämmer, men apoteket har bra "snälla" produkter.

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Hudohar_Rakningoharborttagning_Intimrakning_Intimrakning.aspx

• Agridulce

TS jag hör vad du säger men har du provat att vaxa dig på salong?
    Jag är jättekänslig i underlivet men vaxning är det som funkar på mig. Inte en enda innebrännare eller röd prick. Den salong jag går på använder varmvax.

Trimmer har jag svårt att se att de skulle kunna ersätta rakning el vaxning då den går ännu ytligare.

Naughty by nature
  • Camilla 401

jag har sedan innan dålig efrarenhet av vaxning och det finns inte många nadra llternativ där jag bor.

och  jag har haft milda problem med svamp så vet inte om jag vågar smörja med massa krämer och annat.

Vilka har sedan innan provat rfsu prudukter och hur har ni reagerat
    och finns det någon som vet en trimmer som kommer någerlunda nära + hyveln kommer inte åt över allt mellan blygläpparna  (vilket orsakar iritation vid sex)       

Svar på tråden Trimmer