• Anonym

Rakad pung, vad tycker tjejerna om det?

Jag är 40+ och jag rakar pungen för att jag tycker det känns fräschare och att det ser lite mer tilltalande ut. Resten av könshåret ansar jag (helrakat tycker jag ser lite löjligt ut på en vuxen karl). Sexet känns intimare och skönare när pungen är len. Min fru gillar det också, men vad tycker den gemena kvinnan? Skulle ni tycka att en man med rakad pung verkar fånigt om ni skulle hamna i sänghalmen? Jag vet inte hur vanligt det är med rakade killar, men man ser ju en och annan på gymmet.

• Svar på tråden Rakad pung, vad tycker tjejerna om det?
  • Anonym

Älskar det! min man rakar runt pungen ist, han säger nåt om skör hud..
    jag avskyr hår så tycker det e kanon =) han ansar även under armhålorna, ja inte allt som tur är men han klipper ner det lite.

• Anonym

Jag tycker att det är trevligare att suga då:)

• Anonym

Min karl rakar pungen och ansar resten. Gör ju för hunna ont med stubb/längre hår om kvinnan är rakad annars..
    O ja, hår i maten är ju inte trevligt annars heller-.

• Anonym (löjligt)

Jag tycker det ser löjligt när en karl har rakat sig därnere.
    Nej, jag vill se naturliga könsorgan.

• Khaleesi

Jag skulle tycka att det kändes löjligt och fåfängt. Not my cup of tea! En karl ska vara hårig, tycker jag.

• Anonym (löjligt)
    Khaleesi skrev 2012-01-17 16:01:54 följande:
    Jag skulle tycka att det kändes löjligt och fåfängt. Not my cup of tea! En karl ska vara hårig, tycker jag.
  • Anonym (gillare)

Nej pungen ska vara rakad, men inte allt runt omkring! Det ska bara vara lite ansat och så blir det perfekt! =)
    Om du råkar ha något på själva staven så kan du ju alltid plocka bort det med, så blir det supertrevlans! =)  

• whitetrach86

pungen får gärna vara rakad, men resten får till max vara ansat!

• Anonym (tanten)

Rakad pung är alldeles underbart. Pudrad ska den vara också Resten gärna välansat.

• Mattias39
    Anonym (tanten) skrev 2012-01-17 16:31:03 följande:
    Rakad pung är alldeles underbart. Pudrad ska den vara också Resten gärna välansat.
    pudrad...? DET var nytt för mig...blir det bättre då? :)
Svar på tråden Rakad pung, vad tycker tjejerna om det?