• tinks

Lendo-tanten!

Ja tro det eller ej men jag tycker hon ser väldigt läskig ut!
    Typ lite sådär smått psykotisk ut:(
    Kanske är det sminket som gör det, kan liksom inte riktigt sätta fingret på det.

Har nästan gått så långt att hon invaderar min smått heliga nattsömn.

Någon mer som känner som jag eller kanske kan ha en förklaring på varför jag känner detta obehag?

• Svar på tråden Lendo-tanten!
  • tinks
    LivetSomSofia skrev 2012-01-17 22:19:09 följande:
    Samma känner jag för ciquita-tjejen! Hon på gymmet! Psykad!
    Ja hon är rent hemskt! Hade blivit livrädd om hon dykit upp bak en sådär och tagit min banan:(
  • tinks

Och han den där SIBA muppen! skulle vilja stoppa han i en låda och kräka lite på han....

• Lajkie

Ja håller med om både lendo-tjejen och chiquita-tjejen :-O creepy!

• tinks
    Lajkie skrev 2012-01-17 22:28:58 följande:
    Ja håller med om både lendo-tjejen och chiquita-tjejen :-O creepy!
    Men VARFÖR KÄNNER VI SÅHÄR? Det gnager i mig att inte veta
  • Lajkie

Men hon lendo-tanten ser ju helt galen ut med sitt illröda hår och läskiga leende :-P

• tinks

Ja hon gör ju det, nån tom konstig blick. med. Att låna genom dom hade nog för mig varit som att sälja sin själ till djävulen.

• Annika02
    tinks skrev 2012-01-17 22:26:00 följande:
    Och han den där SIBA muppen! skulle vilja stoppa han i en låda och kräka lite på han....
    Det har ju redan blivit gjort. Han blev kidnappad för tre-fyra år sedan, och dom stoppade honom i en låda, där han fick bo. Om dom kräktes på honom, vet jag inte.
    Men jag har större förståelse för att han gör dålig reklam iaf.
  • Lavish

Hon ser väldigt falsk ut och att sälja på folk lån är ju aldrig en särskilt hederlig sysselsättning

• tinks
    Annika02 skrev 2012-01-18 08:59:49 följande:
    Det har ju redan blivit gjort. Han blev kidnappad för tre-fyra år sedan, och dom stoppade honom i en låda, där han fick bo. Om dom kräktes på honom, vet jag inte.
    Men jag har större förståelse för att han gör dålig reklam iaf.
    Ja jag vet ju det så därför får jag ändå lite dåligt samvete för att jag känner så....hade kanske inte behövt kräka på han. Sitter han i lådan så slipper man åtminstone glo på han:)
  • tinks
    Wallmo skrev 2012-01-18 09:05:11 följande:
    Modellen i Apoliva-reklamen!! Hua mej att möta henne i en mörk gränd....
    Men den skräcken var jag ju inte direkt ensam om :o)
    www.metro.se/halsa/50-000-livradda-for-apoliv...!80977/
    Usch ja! Hur kunde dom överhuvudtaget bara släppa den där reklamen, det sista man tänkte på efter den var ju hudkräm. Fick bara en konstigt rysande obehagsfeeling.
  • tinks
    Lavish skrev 2012-01-18 09:34:54 följande:
    Hon ser väldigt falsk ut och att sälja på folk lån är ju aldrig en särskilt hederlig sysselsättning
    Nej det är ju inte det men henne känner man verkligen att hon inte vill ens bästa:)
  • bustjejen

Jag stör mig mest på Ipren-reklamen. Där ser ju alla läskiga ut.

• Wallmo
    dessan59 skrev 2012-01-18 10:20:15 följande:
    Men Viktoria........ kan jag ändå känna en ömhet för
    Men är det en Viktoria eller en Viktor?!?!
  • bustjejen
    Wallmo skrev 2012-01-18 10:47:50 följande:
    Men är det en Viktoria eller en Viktor?!?!
    Jag tror att det är lite av varje där faktist
  • tinks

Haha ja just det ja, iprenreklamen:) vet inte riktigt vad jag tycker där. Men kan nog hålla med om att man känner någon sorts ömhet för henne + att hon är sådär fulsöt när hon ser så butter ut:)

• Wallmo

Iprenmannen var ju heller inte en figur man hade velat stöta på... Då tar jag hellre Viktoria/Viktor :o)

• marla333

haha, jag klarar inte heller av lendo reklamenmed tjejen!
    hon är för läskig! hon spärrar upp ögonen och blinkar typ inte. sen tycker jag lendos budskap är skumt: har du krediter eller skulder, får du bättre lån... verkar inte alls logiskt.

Svar på tråden Lendo-tanten!