• mamman i skogen

Rösta på elektrodressen.

Tänkte tipsa er om ngt som tar två klick av er tid.

Gå in och rösta på inerventions. En helt revolutionerande metod som min son använt sedan den kom. Han har en grav cp skada med stora ortopediska problem många operationer och otaliga mediciner. Tack vare inerventions elektrodress blev han på fem minuter mer hjälpt än vad fem år av mordern medicin har gjort och han har sedan han började kunna leva utan smärta och han har återfått normal rörlighet i alla sina leder.

Elektrodressen kommer hjälpa miljoner med neurologiskt skadade i världen och grabbarna som utvecklar den behöver allt ekonomiskt stöd de kan få så rösta gärna, ert deltagande kan innebära mycket för de många funktionshindrade som lider i det tysta.

Tack på förhand framtidslyftet.se/2012/01/inerventions-ab/  

Jag hatar dina åsikter men jag är beredd att gå i döden för din rätt att utrycka dem/Voltaire.
  • Svar på tråden Rösta på elektrodressen.
  • mamman i skogen
    ThisIsMe skrev 2012-01-18 09:37:33 följande:
    Done! Kan man rösta varje dag eller bara en gång?

Bra fråga har inte kollat om det funkar idag..
    Jag hatar dina åsikter men jag är beredd att gå i döden för din rätt att utrycka dem/Voltaire.
  • ThisIsMe
    mamman i skogen skrev 2012-01-18 09:41:46 följande:
    Bra fråga har inte kollat om det funkar idag..
    Jag hoppas att det går. Elektrodressen är ju bara helt underbar! Jag har läst mycket om den, bl.a. på din blogg.
  • mamman i skogen
    ThisIsMe skrev 2012-01-18 09:44:25 följande:
    Jag hoppas att det går. Elektrodressen är ju bara helt underbar! Jag har läst mycket om den, bl.a. på din blogg.

Trevligt ja den är helt fantastisk tack för att du röstade hoppas fler vill hjälpa till.

Detta kan spara miljarder åt landstingen kassor och spara mycket lidande för barn och vuxna och skattepengarna kan läggas på bättre saker 

• rockmind

Hej mamman i skogen Skulle gärna få tillgång till din blogg, om du skriver om Elektrodress där? Jag är intresserad av metoden eftersom min dotter har hemiplegi. Funderar på att prova men vill gärna höra mer om andras erfarenheter innan!

• 70talistmamma

Hade velat rösta men gick inte att vara anonym. Använder dressen på vår 4-åring sedan snart ett halvår och är supernöjda!!!

• rockmind
    70talistmamma skrev 2012-06-30 23:57:58 följande:
    Hade velat rösta men gick inte att vara anonym. Använder dressen på vår 4-åring sedan snart ett halvår och är supernöjda!!!
    Hej! Har du lust att berätta mer om hur Elektrodress hjälpt din son? Min dotter är också 4 år (i september). Har högersidig hemiplegi. Tacksam för att höra om andras erfarenheter innan vi bestämmer oss!
  • rockmind

Hej igen 70talistmamma:)  Såg nu att du hade svarat i den andra tråden, tack Jag skriver där istället!

• UlleGull41

Hittade denna gamla tråd och hoppas få svar, då min son provade den för första gången i går. Han är 17 år och har en svår spasticitet efter att ha blivit påkörd av en bil 2010. '

Kände inte till denna dress tidigare och vill veta så mycket som möjligt om den, bra och dåligt om det nu finns något som är dåligt.
    Sonens sjukgymnast är nämligen väldigt skeptisk till denna dress.. 

Svar på tråden Rösta på elektrodressen.