• Anonym (Undrar)

Killar ser hit. Vad tror ni om afrikanska tjejer?

Är de något ni kan tänka er att satsa på? Jag är ung och väldig attraktiv och min fråga sträcker sig framför allt till vita män.
    Tack för svar!

• Svar på tråden Killar ser hit. Vad tror ni om afrikanska tjejer?
  • olleolle
    Anonym (Undrar) skrev 2012-01-19 00:58:34 följande:
    Är de något ni kan tänka er att satsa på? Jag är ung och väldig attraktiv och min fråga sträcker sig framför allt till vita män.
    Tack för svar!
    Jag har redan hiv så det är lurre.
    Lets go
  • AlreadyBurning
    olleolle skrev 2012-01-19 01:17:45 följande:
    Lets go
    haha

well... I like big buts n I cannot lie.
    God makes no mistakes I made a few, rough sleddin here n there but I'll make it through
  • AlreadyBurning
    Tack för svar!
    fan bara den kan jag sitta hela kvällen och skämta om. Jag kan tänka mig satsa på dom flesta raser,

om dom gapar.
    God makes no mistakes I made a few, rough sleddin here n there but I'll make it through
  • AlreadyBurning

vad tkr du om mozungos då?

• Anonym (Undrar)
    olleolle skrev 2012-01-19 01:17:45 följande:
    Lets go
    hahaha rolig du är.

@alreadydead, och med gapar faller  då också kvinnor mellan puberteten och döden,eller?
  • Anonym (Undrar)
    AlreadyBurning skrev 2012-01-19 01:29:37 följande:
    vad tkr du om mozungos då?
    mozungos,vad är det?
  • AlreadyBurning
    Anonym (Undrar) skrev 2012-01-19 01:30:25 följande:
    hahaha rolig du är.

@alreadydead, och med gapar faller  då också kvinnor mellan puberteten och döden,eller?
    say what now??
  • AlreadyBurning
    Anonym (Undrar) skrev 2012-01-19 01:31:15 följande:
    mozungos,vad är det?
    ...vita! var i Afrika är du ifrån igentligen?
  • Anonym (Mr. Perfect)
    Tack för svar!

Tja, om jag faller för henne så....
  • Anonym

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig vara ihop med en svart kvinna. Tycker de är vackra :)

• Anonym (Är det så?)

så det är en del tjejer med afrikansk bakgrund som är intresserade av svenska killar eller är det en liten minoritet?

• Anonym (Är det så?)

Hur är det nu 2020? 

• Anonym (ja)
    AlreadyBurning skrev 2012-01-19 01:24:05 följande:
    fan bara den kan jag sitta hela kvällen och skämta om. Jag kan tänka mig satsa på dom flesta raser,

om dom gapar.
    Ja visst kan man, hennes brorsa man nog få dig att gapa stort och när han är klar kommer röven se ut som käften på en blåsfisk.... haha fan va kul Flört
  • Anonym (ja)

@TS, ingen aning, kan för lite om afrikanska kvinnor annat än att de ofta har gudomliga kroppar.

Men med Afrikansk, menar du någon som lever där eller någon som härstammar därifrån men växt upp här? Någon som växt upp här borde ju inte vara någon större skillnad?

Afrika är en stor kontinent, vilken del av Afrika syftar du på?
    Det kan ju vara stor skillnad i utseende och kultur. En Etiopiska är ju ganska olik en från tex Kenya både i utseende och kultur.

• Anonym (Är det så?)
    Anonym (Är det så?) skrev 2020-03-23 16:50:47 följande:

Hur är det nu 2020? 

Är det ovanligt?
  • Anonym (Är det så?)
    Anonym (Är det så?) skrev 2020-03-23 16:50:47 följande:

Hur är det nu 2020? 

Är det ovanligt?
Svar på tråden Killar ser hit. Vad tror ni om afrikanska tjejer?