starkt pluss
efter otalliga missfall blev det pluss igjen,och nu är jag livrädd för å förlora denna også.
jag undrar om nån kan skicka eller skriva här råd och tips som sterker att jag får behålla detta lilla liv?
efter otalliga missfall blev det pluss igjen,och nu är jag livrädd för å förlora denna også.
jag undrar om nån kan skicka eller skriva här råd och tips som sterker att jag får behålla detta lilla liv?
Själv har jag aldrig testat plus så jag är nog inte rätt person att ge råd. Men jag vågar mig ändå på ett grattis, och hoppas att det går vägen den här gången.
Grattis och stort lycka till!
FN
Grattis och Lycka till.
Ett stort Grattis och Lycka till
GRATTIS och lycka till!!!!!!
Grattis!! Får du ta extra progesteron för att minska risken för missfall?
Önskar dig all lycka till!!
Hej!
Har själv fått MF och nu kör vi bara på
Men än har inget hänt...alltid lite lessamt när mensen kommer ...men men.
Jag tror att det bästa är att vara glad åt graviditeten och inte tänka negativt utan se framåt. Man blir ju lika lessen oavsett om man tänkt positivt eller negativt..eller hur?!
Positiva tankar påverkar oss mer än vi tror, likaså negativa så klart. Om du tänker så positivt som du kan och ger dig själv en chans att glädjas så har ditt lilla pyr en större chans, så tror jag.
Gör sånt som du tycker om så mår din kropp bättre också och du blir motiverad.
Många grattis och lycka till!!!
*En kram från mig*
Grattis
Kan inte komma på något direkt stärkande men jag håller tummarna, stenhårt. En liten nyfiken fråga bara hur många missfall pratar vi om här. Har du blivit utredd varför du får missfall?? Har själv fått två på raken nu men vet att det är min ålder. Men om du inte är så gammal kanske det är lätt att åtgärda. Lycka till hur som helst.
jag har utrett mina missfall,och gynokologen säger det inte är fel på mig,möjlöigt att jag har hormonfel,det är ett antall missfall,jag har inga problem att bli gravid,men att behålla dom.
tror det blev ett missförstånd i början,jag menade starkt pluss på graviditet testet,
det blev pluss på under två sekunder.
Hej!!
Ja då var jag tillbaka igen med ett nytt roligare inlägg.
Jag testade positivt i morse, fick ett fint plusss efter bara 20 sek!!!
Är sååå glad, men det är samtidigt pirrigt och en rejäl omställning trots allt.
Igår kväll började jag må så otroligt illa så då funderade jag än mer på om det kanske kan vara ett litet frö i min mage trots allt. Och testade med ett av testen jag köpte igår och visst var det så. Idag mår jag jätte illa hela tiden och det ilar och molar i tjejmagen som bara den. Obehagligt men ändå så skönt ju!!
*Kram*
Glömde ju skriva dte jag skulle, så är det när man är glad.
Jo min tanke är att jag ska vänta barn inte vänta missfall. Ska se det positivt och glädjas åt barnet till 100%. Sen att man vet risken är ju så klart jobbigt när man varit där, men jag tror inte att det blir lättare för att man t.ex inte köper bebisgrejer mm utan det blir lika jobbigt oavsett. Så därav anledning att glädjas, för just nu är det ju bra!!
Grattis icebabe och Carolin, vilket flyt, två på en gång!
Hoppas ni vågar tänka positivt, det ska funka den här gången! Kram på er!
Tack Handygirl....!!
Ja å positivt är dte enda jag ska tänka...nästan. Lite riskmedvetenhet hör ju till
Men ska verkligen försöka glädjas.
carolin stort grattis
*vinkar och kram *
GRATTIS!
Jag har själv haft missfall och är nu gravid igen. Jag bestämde mig som så att det enda jag kunde göra var att ta det någorlunda lugnt tom vecka 13, undvika för tunga lyft osv.
Men mer för att lugna min oro än för att det faktiskt hjälper.
Så ta det lugnt och njut av din graviditet!!
Grattiskramar i mängder.