Ni med städhjälp - hur petiga är ni?!
Lägger den här i känsliga ämnen - inte för att man ska skämmas, men jag vet att många tycker det är lite obekvämt att prata om att man anlitar städhjälp.
Hur som helst - vi har testat två företag under våra två år med städhjälp, men jag känner att jag är så himla kräsen. Börjar nästa undra om jag är hysteriskt noga eller om jag har orimliga krav.
Jag vill inte att jag ska kunna dra med handen under soffan/sängen/skåpet och få damm på handen. Jag vill att det ska vara fläckfritt och dammfritt och lukta rent!
Det är nästan alltid något som är ogjort eller slarvigt gjort och och eftersom jag ser den eller de grejerna direkt så tycker jag att de också borde se det.
Nu är det också mycket som blir kanonfint, och de kvinnorna som kommer hit är på många sätt superbra.
Men jag vill liksom ha det där lilla extra! Hur direkta och precisa är ni i era instruktioner?
Jag har verkigen uttryckt att jag är pedantisk och nästan bett om ursäkt för det, men ändå blir jag fortsatt lite missnöjd.
Och till er som tycker att jag borde städa själv om jag är så jädra pedantisk - ja det kanske jag skulle kunna och ja, det gör jag de veckor firman inte kommer. Men det här har vi prioriterat för att få me tid med familjen och slippa störa oss på att det är skitigt. Tidsbristen är större än den slant det kostar, helt enkelt.