• Arcitect

Tro det eller ej, men jag är för tillfället överförfriskad...

Tänkte jag skulle starta en officiell tråd för er som uppenbarligen fått i er för mycket. Här kan ni spy ut eventuell galla eller starta vilken som helst debbatering om exact vad som helst. Jag lovar hänga på även om jag inte är insatt i ämnet.

Sitter för tillfället med den fjärde Sofieron på kort tid med ett antal whiskeys i kroppen och känner mig politiskt laddad inför vafan det än må komma för ämne..

Den enda regel jag har är att det som finns i tråden, stannar i tråden och vi skyller allt på "för mycket av det goda". 

Så även om du bara tittar in för att se vad för blaj jag skrivit kan jag åtminstone kräva ett haloj.

Så "Haloj på dig du fule, hur leker livet?"...   

Game Over
  • Svar på tråden Tro det eller ej, men jag är för tillfället överförfriskad...
  • Frontline

Halloj jag är på, har hinkat i mig en hel del grogg och några öl ikväll så jag platsar in skulle jag tro...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline

Men inget hindrar att vi andra debatterar vidare...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Arcitect
    Jess86 skrev 2012-01-21 01:50:41 följande:
    Tihi, kul att TS loggat ut "redan" ;)

Loggade aldrig ut (tror jag).

Grannen ville diskuttera politik och andra fyllerelaterade ämnen, så kände mig tvungen att ställa upp. Jag tror jag var tillbaka runt 5 i morse med inriktning på kudde. Vi lär nog vara igång klokt runt 10 ikväll igen så då är ni välkomna. 

Hm, det kan kanske till och med vara ämne för debatt, då grannens resonemang är ett tydligt främlingsfientlig inställning (och jag förmodar vanligt förekommande dessutom).

"Bort med invandrarna, dom tar våra jobb, språkkrav, intelligenstesta "dom", kriga kan dom göra på annat håll.. bla bla bla..." 

Jag själv röstade på en annan variant och det tordes vara ett elitsamhälle (inte att misstas för aristokrati med nedärvd förmögenhet) med ingejörer och drifttekniskt kunnande för ett helautomatiserat samhälle. Det skulle på sikt kräva att kompetensnivån och studienivån ökar.

Enda kravet för att delta i debatten/tråden är väl att du inte skall vara skärpt. Du får gärna diskuttera i vilka proportioner som helst, så länge du kan stå för att du skäms i morgon.

Av någon anledning är alltid politik, jämställdhet, fackliga och lagförändring på tapeten när folk är tingeltangliga och vingliga. Men nu skall jag inte fläcka ner med mer nykterhetsprat, utan återkommer lite senare då man har en vettig alkoholbas att grunda sina resonemang på.

Välkommen...   
    Game Over
Svar på tråden Tro det eller ej, men jag är för tillfället överförfriskad...