Någon som läser distans på Jensen Vuxenutbildning?
Jag är inne och kollar på deras distansutbildningar. Både på administrartör samt receptionist. Det står att de är på distans men inte om det är några obligatoriska träffar.
Någon som vet?
Jag är inne och kollar på deras distansutbildningar. Både på administrartör samt receptionist. Det står att de är på distans men inte om det är några obligatoriska träffar.
Någon som vet?
Eller om det är lätt att komma in på en utbildning som är via en annan kommun. Jag måste söka via min kommun å jag hoppas att de godkänner att jag får söka i en annan kommun...
Jag läser distans på Jensen men fristående kurser nu. Jag har tidigare läst hela utbildningar hos dem och en del kurser som ingår i utbildningarna du är intresserad av. Allt är på distans förutom slutprovet som man får skriva i deras lokaler. Det är nya regler från 1 januari i år som vissa kommuner har bestämt. Men slutprov i lokal eller inte beror på var i landet du bor vad jag har förstått.
Det är din hemkommun som du söker igenom som bestämmer om du får läsa utbildningen. Hör med dem vad de säger.
Här kan du läsa om du gör salsprov eller inte.
www.jenseneducation.se/JENSEN-vuxenutbildning/Studieinformation/Prov/