• KaneL7

Saker du älskar hos din partner!

Det finns ju en tråd vid namn "Saker du stör dig på hos din kille/Sambo!?" så jag tänkte att det kunde vara kul att starta en ny tråd med saker du älskar hos din partner.

Ni kan skriva allt från att han lånar ut sin favoritkudde till att ta med dig på impuls-resor då och då!

• Svar på tråden Saker du älskar hos din partner!
  • Viktors älskling

Han har humor, är lätt att prata med. Han är mån att man ska må bra.

• IsDimma

Att han alltid gör det lilla extra, ska han dammsuga i köket för att han tappade ut något när han lagade mat så tar han hallen samtidigt och sån är hela han, jämt. Att han får mig på bra humör när allt känns upp och ner. Att han står ut med mig när jag är på pill-humör (jag kan sitta en hel kväll och pilla honom på ryggen eller fötterna och benen och jag kan inte låta bli hans finnar och sårskorpor och han låter mig hållas för det mesta). Att han låter mig låna hans tröjor till mig när jag vill ha en tröja att snusa lite i, fast han själv hatar när dom blir skrynkliga. Och säkert massor mer som jag inte kommer på just nu

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • FruLindell

Att jag är hans nummer ett, och att han alltid är mån om mig och vårt förhållande. Att han låter mig hållas när jag går in i diverse maniska perioder ("planera budget", "operation vårstädning", "konstiga dieter"). Att han är snygg, rolig, ödmjuk, har tydliga (och bra) värderingar, att han bryr sig om sina medmänniskor. Att han tar ansvar för det han gör och att han alltid anstränger sig för att må bra själv och på så sätt också kunna finnas där för mig eller andra. För att nämna några saker, alltså =)

• Fru Bult

Att han är så himla snäll. Att han är en passionerad pappa. Tusen små egenheter som jag ibland kan hata men oftast älskar, som att han är lite smått tankspridd t.ex.

• eliten

Att han är beskyddande, snygg, snäll, stark, rolig och världens bästa pappa. Och att han uppmuntrar mej och stöttar mej i allt.

• Enter Sandman

Att hon har ett stort hjärta och en klok hjärna.
    Att hon alltid är sansad och mogen i sitt agerande, aldrig hänfaller åt känslomässiga utspel på ett negativt sätt.
    Alltid ärlig.
    Och så hennes härliga humor.
    Plus att hon är lat och nördig, precis som jag är. :)

Kort sagt att hon är som hon är, den bästa för mig.       

• Majken

Att han är den mest GODHJÄRTADE människa jag mött!! Han är även en toppenpappa, en god son/svärson/bror/morbror/farbror/granne och kollega!

Han sätter andras välbefinnande högt, har humor, är otroligt händig och ser dessutom bra ut!

Blir dagligen påmind om varför jag fortfarande är tokkär i min man, efter snart 17 år tillsamman! Det är en ynnest att få dela livet med honom!

• sandy76

Förutom att han ser mycket bra ut så är han en väldigt bra pappa till vår dotter, han är omtänksam, snäll och bra i sänghalmen:)

• karet

Hans sätt att leka med dottern

Hans sätt att visa hur mkt han älskar mig

Hans sångröst

Hans barnslighet/lekfullhet

Hans vilja att alltid göra saker bra för mig

Hans störtning

• Insatt

Att han är så himla gullig och kärleksfull. Även om han sover när jag kryper ner i sängen börjar han prata om hur mycket han älskar mig och hur fin och bra jag är på alla sätt. 

• viseversa

Han är....

*snygg som SATAN!
    *sexig
    *trygg
    *varm
    *snäll
    *generös
    *rolig han får mig alltid att skratta
    *underbar pappa
    *underbar vän och partner 
    *han förstår mig

• KaneL7

Jag älskar de där små sakerna han gör...

Som när han lägger en extra filt på mig innan han går till jobbet, eller när han pussar mig på pannan utan anledning.

Jag älskar hans gulliga sätt att säga hejdå på, jag älskar att han är ödmjuk och har sån humor som alltid får mig att skratta. Han gör mig glad när jag känner mig nere.

Han är även väldigt omedvetet romantisk! Är nyfiken på om han fixat något nu till alla hjärtans dag ;)

• jag är den jag är

Jag älskar att han är en så bra pappa.

Jag älskar hur han låter våra döttrar sätta små rosetter och tofsar i hans hår, och sminka honom.   

Jag älskar att han inte anser det omanligt att gråta, utan vågar gråta inför mig.

Jag älskar hans sätt att smeka min nacke när han kysser mig. 

Jag älskar att han - under de stunder då jag verkligen känner mig fet och ful - talar om för mig hur otroligt sexig jag är och hur mycket han älskar mig och vill ha mig.  

Jag älskar att han alltid finns där och är min vän och mitt stöd i svåra stunder.

Svar på tråden Saker du älskar hos din partner!