• Anonym

Vänlistan på fb...är det den som mest besökt sidan som står överst?

Har funderat på om det är den i vänlistan som blir uppdaterad längst upp på ens sida på fb då det är olika vänner och ibland är det samma flera gånger i rad under dagen. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar...Är en person som oftast är överst som jag funderar på att ta bort för att han snokar i mitt liv.

• Svar på tråden Vänlistan på fb...är det den som mest besökt sidan som står överst?
  • susa

Det hoppas jag verkligen inte för den som låg överst på min fb alldeles nyss vet jag med säkerhet inte har loggat in på fb på minst ett år...

• Anonym

Vilken vänlista överst? Ibland kommer vissa upp ofta i sökrutan och jag har antagit att det är dom jag har mest kontakt med över fb.

• susa
    Anonym skrev 2012-01-22 15:58:11 följande:
    Vilken vänlista överst? Ibland kommer vissa upp ofta i sökrutan och jag har antagit att det är dom jag har mest kontakt med över fb.
    Det jag svarade på var vänlistan som ligger till vänster när jag klickar på min sida (klickar på mitt namn)
  • Anonym

Jag skrev inlägg nr 2.
    Men jaha nu såg jag vilken lista du menade, den inne på min fb sida. nä tror det är slumpmässiga vänvisningar för de som visades nu skulle jag verkligen inte förstå vad dom "snokade" efter, fast jag skriver aldrig personliga saker eller visar något direkt personligt alls, inte ålder adress och inge konstiga bilder heller 

• Anonym

Facebook Official Help Center

Who shows up in the “friends box” on my profile?

Your “friends box” will show the thumbnails of six randomly selected friends until you specify otherwise. To edit these settings, simply navigate to your profile page and then click on the pencil icon in the upper right hand corner of the “Friends” box.

The Edit Box that appears will allow you to specify how many friends are displayed and which friends you always want to show. If you want to ensure that friends from certain networks appear, you can select those networks in the “Include friends from” section. Finally, checking the “Show Networks Section” will display a list of all of the networks your friends are in.

• sexiåttan

Har man den nya tidslinjen har man ingen vänlista till vänster utan en liten ruta med några vänner så står antal vänner under. Den rutan ändras varje gång jag går in på min sida.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-22 16:05:14 följande:

Facebook Official Help Center

Who shows up in the “friends box” on my profile?

Your “friends box” will show the thumbnails of six randomly selected friends until you specify otherwise. To edit these settings, simply navigate to your profile page and then click on the pencil icon in the upper right hand corner of the “Friends” box.

The Edit Box that appears will allow you to specify how many friends are displayed and which friends you always want to show. If you want to ensure that friends from certain networks appear, you can select those networks in the “Include friends from” section. Finally, checking the “Show Networks Section” will display a list of all of the networks your friends are in.

Ok...kan någon översätta allt ??
  • susa

Med hjälp av google translate och jag har inte ens läst igenom det:

Facebook Officiell Hjälpcenter

Vem dyker upp i "Vänner boxen" på min profil?

Dina "vänner box" kommer att visa miniatyrbilder av sex slumpvis utvalda vänner tills du anger annat. För att redigera dessa inställningar, helt enkelt navigera till din profilsida och klicka på pennikonen i det övre högra hörnet av "Vänner"-rutan.

Redigera som visas gör att du kan ange hur många vänner visas och vilka vänner du alltid vill visa. Om du vill se till att vänner från vissa nätverk visas kan du välja de nätverk i "Inkludera vänner från" avsnitt. Slutligen, kontrollera "Visa Networks avsnitt" visas en lista över alla de nätverk som dina vänner befinner sig i.

Svar på tråden Vänlistan på fb...är det den som mest besökt sidan som står överst?