• tessa

IKEA skötbord Sniglar, nån som har erfarenhet av det?

Någon som har erfarenhet av IKEAs skötbord Sniglar?

Undrar nämligen om man kan ha en större vadderad skötbädd til det?
    Eller måste man ha IKEAs gullunge skötbädd?
    Är ni nöjda med skötbordet annars?

Tacksam för svar!   
  • Svar på tråden IKEA skötbord Sniglar, nån som har erfarenhet av det?
  • Mercurialis

Vi har ett skötbord SNIGLAR och är väldigt nöjda med det. Det har hängt med sedan 2007, då första barnet föddes. Vi har en skötbädd GULLUNGE (som vi har klätt med tillhörande klädsel) till, så om det funkar med en annan sorts skötbädd, det vet jag inte.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • En Ängel

Vi har det och är hittills nöjda (har inte fått bebis än). Det är litet och smidigt och för priset jätte värt tycker jag. Går ju att ställa lite lådor under och även Ikeas bebisbad får plats underst också så perfekt om man bor lite trångt också. Man kan ju måla det lätt också om man inte gillar färgen.

Funkar säkert med annan bädd. Vad är det för mått på den du funderar på?

• pennyson

Vi har det också, har målat det vitt, du kan ha vilken skötbädd som helst, men du måste kolla måtten, alla skötbäddar har olika storlekar. Om jag kommer ihåg rätt är de från Rätt start för stora. Jag köpte en från Färg och Form och den satt som smäck, och så snygg också:)

• Caliin

Jag har också Sniglar. Men däremot passar inte t.ex. skötbädd från Gekås. Längdmässigt tror jag det gick, men inte på bredden. Så jag har IKEAs egna.

Svar på tråden IKEA skötbord Sniglar, nån som har erfarenhet av det?