• Anonym

Clearblu digital missvisande för mig?

Gjorde ett test med clearblue digital idag och ja, först står det Gravid 1-2 2-3
    Sen börjar den blinka och då kommer det upp Inte 3+

Vad är detta för trolleri? Betyder det inte gravid 3+ ellergravid 3+??????    

• Svar på tråden Clearblu digital missvisande för mig?
  • Anonym

Puffar igen. Ingen?

• Anonym

En optisk läsare inuti teststickan tolkar resultatet som sedan visas i det digitala fönstret: "Gravid" eller "Inte gravid". Om resultatet är "Gravid", övervakar funktionen Smart Dual SensorTM koncentrationen av graviditetshormonet och gör en uppskattning av för hur många veckor sedan befruktning skedde: 1-2, 2-3 eller 3+. Detta visas tillsammans med resultatet "Gravid".

• Anonym (fia.)

Du kan ju ha tagit testet förtidigt,gör ett nytt test om någon dag.

• Anonym

Fast på testet blinkade det Inte Ei 3+ och sedan kom Gravid raskaana (stavning) 1-2 2-3 Vad jag uppfattat så skall den ju inte blinka utan är man gravid så skall det stå fast utan blinkning gravid och hur långt gången eller sen befruktningen ägde rum. Har jag fel?

• Millan83

Ja det låter som att det var fel på testet! Efter eller inom angiven tid ska det ju komma upp nånting, ett svar! Det ska inte blinka! Läs i bruksanvisningen och se om det står något där. Jag skulle gjort ett nytt bara.

• Anonym

Nej jag går till vc imorgon och får ett konkret svar i stället.

Svar på tråden Clearblu digital missvisande för mig?