• Anonym (VATTENFALLET)

JÄTTEVATTNINGA flytningar ?? Obs lite småäckligt

Igår när jag satt i soffan utan trosor i soffan ( luftade snippan lite ;) ) Så var det som en bubbla med vatten som "sprack" ut ur snippan , alltså väldigt vattnigt och luktfri vätska. halvlåg ner så det blev som en pöl på snippan & på soffan. Blev skiträdd, har ju naturligtvis hört om vattniga flytningar när man är gravid men dessa var precis som vatten!! Hade inte badat eller duschat så det kan inte ha kommit in vatten heller.

Vad kan det vara ? försöker bli gravida men så vattninga flytningar kan man väl inte få då? Är det någon som haft liknande ? Börjar ju noja om massa sjukdomar... Usch.

tack på förhand.     

• Svar på tråden JÄTTEVATTNINGA flytningar ?? Obs lite småäckligt
  • Anonym (Samma lika)

Så har jag ofta efter ägglossning, inte varje gång men i alla fall varannan. Inget konstigt alls.

• Tina lind

När ska du ha mens?

Jag är gravid i vecka 12 (11+2) och har sedan fyra dagar efter ägglossning haft massor med vattniga flytningar. Nu senaste veckan blir det precis så som du skriver ibland, skitäckligt. Jag får byta trosor (och byxor) flera gånger per dag.

• Anonym (VATTENFALLET)
    Anonym (Samma lika) skrev 2012-01-23 22:23:44 följande:
    Så har jag ofta efter ägglossning, inte varje gång men i alla fall varannan. Inget konstigt alls.

Okej hur många dagar efter då och är det flera dagar i rad ? hade min ägglossning den 17 nämligen, ca 1 vecka sedan, är det normalt då?
  • Anonym (VATTENFALLET)
    Tina lind skrev 2012-01-23 22:24:33 följande:
    När ska du ha mens?

Jag är gravid i vecka 12 (11+2) och har sedan fyra dagar efter ägglossning haft massor med vattniga flytningar. Nu senaste veckan blir det precis så som du skriver ibland, skitäckligt. Jag får byta trosor (och byxor) flera gånger per dag.

Ska ha mens den 29:e på söndag, kan det vara gravtecken då? Ja det är riktigt äckligt, känns som värsta vattenfallet och pinsamt, tur att min karl mest skrattade och tyckte det var roligt, men jobbigt att det verkligen rinner så man äcklar ner soffan :O
  • Anonym (VATTENFALLET)

Menade att ägglossningen var den 14-15, blev lite fel :)

• Tina lind
    Anonym (VATTENFALLET) skrev 2012-01-23 22:27:44 följande:
    Ska ha mens den 29:e på söndag, kan det vara gravtecken då? Ja det är riktigt äckligt, känns som värsta vattenfallet och pinsamt, tur att min karl mest skrattade och tyckte det var roligt, men jobbigt att det verkligen rinner så man äcklar ner soffan :O
    Det kan ju vara det, men gravsymptom är ju så osäkra. Men det var ett tecken för mig, både med denna grav och förra. Jag får inte såna flytningar innan mens! Om du inte heller brukar ha det så kan det ju vara ett tecken :)

Mm jag vet, så jäkla pinsamt att lämna "vatten fläckar", jag sitter på filt eller handduk :P

Hoppas det är en liten som flyttat in i din mage :) Uppdatera när du testat!
  • Anonym (VATTENFALLET)
    Tina lind skrev 2012-01-23 22:30:51 följande:
    Det kan ju vara det, men gravsymptom är ju så osäkra. Men det var ett tecken för mig, både med denna grav och förra. Jag får inte såna flytningar innan mens! Om du inte heller brukar ha det så kan det ju vara ett tecken :)

Mm jag vet, så jäkla pinsamt att lämna "vatten fläckar", jag sitter på filt eller handduk :P

Hoppas det är en liten som flyttat in i din mage :) Uppdatera när du testat!
    Okej, nä brukar inte få så här vattnigt, därför jag blev så rädd, det rann så läskigt mycket haha. Ja får hoppas på det, vore galet underbart och då skulle jag ju såklart stå ut med att vara ett vattenfall :D Uppdaterar direkt vad det visar på stickan, tror dock minus för jag känner mig som vanligt :( förrutom vattenfallet då :D
  • mama90j

Hade precis så denna månad och det har aldrig hänt förr. Så googlade lite och då stod det att man kan vara fertil när man har vattniga flytningar.
    Men kan även vara ett grav-tecken

• Anonym (VATTENFALLET)
    mama90j skrev 2012-01-23 22:51:43 följande:
    Hade precis så denna månad och det har aldrig hänt förr. Så googlade lite och då stod det att man kan vara fertil när man har vattniga flytningar.
    Men kan även vara ett grav-tecken
    Okej, var det under din Äl då? Ska ju nämligen ha mens på söndag, kan man vara fertil en vecka innan mens? haha jag har inte sån stor koll märker jag, tycker det är väldigt knasigt med kvinnokroppen Drömmer
  • mama90j

Ja det var precis kring Äl som jag fick det
    Om man kan vara fertil en vecka före mens har jag däremot ingen koll på

• Anonym (L)

Jag hade såna flytningar konstant  när jag hade klamydia...

Men är det bara en engångsgrej tycker jag inte du ska haka upp dig på det..

• Anonym (VATTENFALLET)

Blev tyvärr ingen grav och efter så har jag inte haft det nå fler gånger  så det kanske var ÄL på G, får se hur ÄL fungerar nu ska hålla koll på hur kroppen fungerar Cool Om det kommer fler gånger måste jag springa till doktorn och testa mig för allt haha Obestämd

Svar på tråden JÄTTEVATTNINGA flytningar ?? Obs lite småäckligt