• Anonym

Stora sanningen om omkretsen hos män med hjälp av toarulle!

Svaret på om omkretsen hos män. Tror en "normal"  toarulle har omkrets på ca 13 cm.
    Så tjejer kan även kolla på en toarulle för att bedöma mäns penisar också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-23 23:17
    Menar i stånd ja

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stora sanningen om omkretsen hos män med hjälp av toarulle!
  • RedheadGirl

Snackar vi slak eller erigerad??

• Lufsan

Men om jag har så bra ögon mått så jag kan bedöma hurvida min sambo kommer in i en toarulle så kan jag väl uppskatta ganska korrekt i centimeter?

En dag i sänder.
  • Anonym

Röstade fel... 

NEJ, Den kommer inte in i toarullen.
    Dock inte långt ifrån 

• MHM

Haha, om min kille får stånd vill jag nog att han stoppar in den någon annanstans än i toarullen! Det känns ganska avtändande haha... men vill gärna följa den här omröstningen!

• Thaleya1

smart att inte tänka på att penisen sällan är helt rund. Den är nog mer oval...Bredare än högre

• Anonym (Robert)
    Thaleya1 skrev 2012-01-24 06:53:26 följande:
    smart att inte tänka på att penisen sällan är helt rund. Den är nog mer oval...Bredare än högre
    Sant; naturen har löst det på det sättet verkar det som, kanske till kvinnornas glädje?

Jag har drygt 14cm i omkrets och kommer definitivt inte in i toarullen, främst pga att min penis är klart bredare än öppningen.
  • Anonym
    Anonym (Robert) skrev 2012-01-24 10:56:52 följande:
    Sant; naturen har löst det på det sättet verkar det som, kanske till kvinnornas glädje?

Jag har drygt 14cm i omkrets och kommer definitivt inte in i toarullen, främst pga att min penis är klart bredare än öppningen.
    Diametern är 4,5 cm på en toa rulle det är lite mer än 14 cm i omkrets. Min kuk gick att trycka in i toarullen men med motstånd
  • Trust me

Men toarullar har inget standardmått.

Let me corrupt you
  • Anonym

Så man kan väl säga redan nu att medelomkretsen är som en toarulle! Lika många under som över typ

• TaSe
    MHM skrev 2012-01-23 23:32:54 följande:
    Haha, om min kille får stånd vill jag nog att han stoppar in den någon annanstans än i toarullen! Det känns ganska avtändande haha... men vill gärna följa den här omröstningen!
    Tänkte detsamma, du!
Svar på tråden Stora sanningen om omkretsen hos män med hjälp av toarulle!