• Anonym

Kan man bli gravid trots han bara hade halvstånd?

Hej! Igår tog jag ÄL test som var väldigt positivt, tog ett i förrgår som var starkt men igår var det starkare än kontrollstrecket och typ anföll min sambo som för övrigt var trött. Vi hade sex och han kom i mig, men han hade bara halvstånd då han egentligen inte hade någon speciell lust pga trötthet. Nu undrar jag såklart om det är mycket mindre risk för att bli gravid när han bara hade halvstånd?

• Svar på tråden Kan man bli gravid trots han bara hade halvstånd?
  • Pickeli

Hur tänker du nu egentligen? Vad har ståndet med befruktning att göra?

Google it!
  • Anonym

Det är ju inte ståndet som gör dig gravid utan sädesvätskan.

• pluvdo

Får mannen utlösning så är det väl klart att du kan bli gravid? Eller?

• Anonym

När han är riktigt upphetsad och hård så sprutar han ju längre än om han har halvstånd..blir ju mindre fart på spermierna och kanske minskar risken för o bli gravid? Bara en tanke jag hade. Därav jag frågar er :)

• irritera nde

Halvstånd så blir det bara små ungar - du blir bara lätt-gravid

• Pickeli
    Anonym skrev 2012-01-24 09:53:11 följande:
    När han är riktigt upphetsad och hård så sprutar han ju längre än om han har halvstånd..blir ju mindre fart på spermierna och kanske minskar risken för o bli gravid? Bara en tanke jag hade. Därav jag frågar er :)
    Googla lite på din anatomi down-there och lite om baby making så ska du se att det är lugnt.

Även de med väldigt små snoppar kan få barn, går lite hand i hand med din teori.
    Google it!
  • Fiaz

Are you for real? Du borde ta och läsa lite om hur barn blir till

• Anonym

G

Fiaz skrev 2012-01-24 10:57:17 följande:
    Are you for real? Du borde ta och läsa lite om hur barn blir till

Jo jag är för real men har inte så bra vetskap om barntillverkning då vi är nybörjare båda två. Klart jag vet hur ett barn blir till men undrade om det spelade någon roll om han bara hade halvstånd :p
  • irritera nde
    Anonym skrev 2012-01-24 11:20:05 följande:
    G
    Jo jag är för real men har inte så bra vetskap om barntillverkning då vi är nybörjare båda två. Klart jag vet hur ett barn blir till men undrade om det spelade någon roll om han bara hade halvstånd :p
    Halvstånd så blir det kanske en halvbror då
  • Anonym (simtränare)

Sperms är duktiga simmare och behöver inte avfyras långt inne i muffen för att de ska ta sig uppströms ;D

• Anonym
    Anonym (simtränare) skrev 2012-01-24 12:25:44 följande:
    Sperms är duktiga simmare och behöver inte avfyras långt inne i muffen för att de ska ta sig uppströms ;D

Tack det var det svaret jag ville ha :)
  • adiscobloodbath

Schysst mot killen att du tvingar honom att befrukta dig trots att han inte har lust och bara får upp halvstånd...

• Anonym

Han vill också ha barn och är själv den som tagit upp att det är viktigt vi har sex under ägglossningen så det är inget jag tvingar honom till. Han är införstådd med att ägglossningen inte alltid kommer när man är jättekåt.

• Fiaz
    Anonym skrev 2012-01-25 09:26:08 följande:
    Han vill också ha barn och är själv den som tagit upp att det är viktigt vi har sex under ägglossningen så det är inget jag tvingar honom till. Han är införstådd med att ägglossningen inte alltid kommer när man är jättekåt.

Kommer ägglossningen när man är kåt? Eller hur menar du?
  • Anonym
    Fiaz skrev 2012-01-25 13:47:28 följande:
    Kommer ägglossningen när man är kåt? Eller hur menar du?
    Hon menar att man kanske inte är jättekåt just precis vid ägglossningen. Men omman vill ha barn så kan man kanske ha sex ändå.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-25 14:43:24 följande:
    Hon menar att man kanske inte är jättekåt just precis vid ägglossningen. Men omman vill ha barn så kan man kanske ha sex ändå.

Ja precis man kanske inte alltid är jättekåt när ägglossningen inträffar och jag tvingar inte min sambo till något
Svar på tråden Kan man bli gravid trots han bara hade halvstånd?