• Rosen

när kan man se skatteåterbäringen?

är det inte nu snart?

• Svar på tråden när kan man se skatteåterbäringen?
  • Nyfiken gul

menar du för den deklaration du gjorde förra året?  Dom som får pengar sist utbetald får i december månad om jag inte har helt fel.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Miss Wkg

Man ska väl kunna logga in på internet å se hur mycket man kommer få tillbaka? Antar att det är så TS menar, och det är även jag nyfiken över =)

• Rosen

man deklarerar ju i maj men kan se den preliminärt nu nångång. man brukar få pengarna till midsommar

• Rosen
    krompa skrev 2012-01-24 16:31:29 följande:
    I mars kommer preliminära besked iom deklarationen.
    åh inte förräns mars?
  • Frontline

Enligt skatteverkets hemsida så kan man kika från och med den 20 mars...
    Superenkelt att hitta om man bara hade kollat på deras sida...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Rosen
    Frontline skrev 2012-01-24 16:45:03 följande:
    mmmm jättesuperenkelt. hittar inte ett skit där inne. tycker det e skitklyddigt. o var hittar man det som du påstår e så enkelt?
  • Rosen
    Frontline skrev 2012-01-24 16:45:03 följande:
    jag hade väl inte behövt starta en tråd om jag hade hittat det där inne??? ibland blir jag verkligen trött på alla besserwisseridioter här inne, suck!
  • Tokstolla
    Rosen skrev 2012-03-13 08:51:53 följande:
    jag hade väl inte behövt starta en tråd om jag hade hittat det där inne??? ibland blir jag verkligen trött på alla besserwisseridioter här inne, suck!
    Jag tycker det är rena djungeln inne på skatteverkets hemsida. Skitsvårt att hitta rätt. 
  • H  NA

20 mars på skatteverkets hemsida om man har e-legitimation.

Tokstolla skrev 2012-03-13 09:05:46 följande:
    Jag tycker det är rena djungeln inne på skatteverkets hemsida. Skitsvårt att hitta rätt. 
    du går in på skatteverkets sida och väljer "privat" uppe i panelen. Därefter väljer du "e-tjänster" i meny till vänster.  Då dyker det upp alla tjänster som kräver e-legitimation (deklaration är en av dom), välj "inkomstdeklaration", logga in mm...men just nu kan man inte logga in på denna tjänst för dom öppnar den först den 20 mars.
    http://www.skatteverket.se/privat/etjanster.4.18e1b10334ebe8bc80009.html
  • Rosen
    Tokstolla skrev 2012-03-13 09:05:46 följande:
    ja det tycker jag med
    H NA skrev 2012-03-13 09:19:32 följande:
    20 mars på skatteverkets hemsida om man har e-legitimation.

du går in på skatteverkets sida och väljer "privat" uppe i panelen. Därefter väljer du "e-tjänster" i meny till vänster.  Då dyker det upp alla tjänster som kräver e-legitimation (deklaration är en av dom), välj "inkomstdeklaration", logga in mm...men just nu kan man inte logga in på denna tjänst för dom öppnar den först den 20 mars.
    www.skatteverket.se/privat/etjanster.4.18e1b1...
    tack så mycket
Svar på tråden när kan man se skatteåterbäringen?