Min sambo sitter vid datorn hela tiden!!!!!!!!!
Nu sitter jag här och funderar på om det är jag som överreagerar eller vad det nu är, jag har sen 1år tillbaka bott med min sambo, vi fick en son för en månad sen, och allt känns jättebra.
Men nu är det så att det känns som om min sambo föredrar datorn före mig :( Han sitter vid datorn flera timmar per dag, han spelar skit spel som tex WOW. han svarar inte när man pratar med honom, och ber man honom ta hand om bäbisen, ja då lägger han sonen i knät och fortsätter spela, varje dag slår han på datorn, de ska kollas aftonbladet,facebook,googlas,spelas, ja gud vet vad.
Han säger att han inte alls sitter vid datorn så mycket som jag påstår, men det gör han visst.
Jag kan liksom sitta i soffan helt själv i mörkret, han bryr sig inte om mig. han skulle inte reagerat om de kom in en inbrottstjuv heller!!
han åker in i en annan värld, han hör ingenting, han bara koncentrerar sig på annat! han vill inte vara med mig, bara dator dator dator! när han kommer hem från jobbet är det datorn som gäller, inte sin flickvän.
Han tränar varje dag oxå,så vi har inte tid för varandra känns det som, han kommer hem från jobbet, sätter på datorn,lagar mat, tränar,kommer hem, sitter vid datorn,lagar mat,duschar,sover!! så ser hans vardag ut!
Jag står inte ut längre! känner mig bortglömd. vill inte att vårat förhållande ska ta slut pgr av en DATOR!
han är medveten om hur mycket jag ogillar det, och allt det där. och när vi bråkar eller tjaffsar är det oftast pgr av spelandet,och datandet!
Vad ska jag göra :( ??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 21:41
Jag har satt ultimatum, de höllju inte, han har haft datorförbud dagar,men de kan jag inte påstå hållt!
Jag tror han inte lyssnar på mig för han vet att jag inte kommer lämna honom :( så han kan göra som han vill typ, men blir så less, datandet förstör allting, våra myskvällar,sexliv, om vi ska gå någonstans, tar de 100år för honom att stänga av datorn, man får skrika på honom 10gånger.
Han var precis likadan när jag var gravid och innan :( trodde han skulle ändra sig när vi fick barn,men nänä!!
I början av vårat förhållande var han inte sån, skulle han va de skulle jag nog inte stannat kvar!
Ack!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 21:49
Jaa jag kan ju tillägga att han är vaken till 05-07:00 på helgerna,när jag sover för att kunna spela utan mitt tjat!!