Bara jag som blivit slapp efter förlossning? =(
Läser i trådar över hela FL om alla mammor som blivit så trånga alternativt precis som vanligt efter sina förlossningar.
Jag födde för snart 1 år sedan och fick kraftiga bristningar som tog tid på sig att läka. Pga det samt att både jag och mannen har varit trötta och inte alölt för pigga på sex så har det bara blivit några få gånger sedan förlossningen. Sedan ett par månader tillbaks gör det inte alls ont med sex längre och igår var vi dessutom hyffsat pigga så vi myste till det lite
Efteråt frågade jag om det känndes som innan förlossningen och fick ett "Nja, inte riktigt, mummel mummel" ungefär. Frågade HUR det känns och fick "Får man säga det?" till svar. Klart jag ville höra och då talade han om att det känns mycket rymligare nu än innan förlossningen
Jag tycker jag kniper. Åtminstone en stund varje kväll men jag ska försöka bättra mig. Har ett par smartballs också men tycker de är ganska meckiga att hålla på med.
Finns det fler som faktiskt har blivit slappare efter förlossningen? Jag känner mig ensamast i världen med det här problemet. GÅR det att träna upp? I så fall vill jag ha tips.