Jag hade inte barn med mig. Men jag har åkt den. Man åker i en kupé med fyra britsar, där finns inte supermycket utrymme. Man delar EN toalett med ETT handfat med hela tågvagnen, jag tror det är sexkupéer i en vagn, så med 24 personer. Ingen duch! Det finns ingen airconditioner så det kan bli riktigt hett om dagarna! Det dricks ganska mycket alkohol på tåget! Maten på tåget är lite skum, men man kan alltid köpa lite mat från personer på perongerna när man stannar, men det är långt från det du är van vid. Toaletten är också stängd en timme innan du kommer till en större stad till ca en timme efter, bara för att all avföring går rakt ner på spåret.
Kan man åka med barn? Det kan man väl, skulle jag själv göra det, jag har fyra stycken, nej inte när de är så små som 1,5år. Skulle något hända så är det faktiskt ingen som talar engelska! När jag åkte tåget hem, var jag den ända engelskspråkiga personen på hela tåget och det var stundtals väldigt oroande! Har du fler frågor så kan du alltid skicka ett pm!