Jag bröt ihop helt idag, orkar inte med mina två barn!
Jag är inte klok! Alla tycker det är sååå himla mysigt och trevligt med deras barn, känns det som, men jag känner mig helt urlakad! Jag har en sexårig pojke med ADHD som har medicin nu, vilket lugnat honom rejält, men det är ändå jobbigt emellanåt. Sen har vi en flicka på fyra månader som gnäller hela dagarna. Det går inte att lägga henne ifrån sig utan att hon gnäller och till slut skriker. Hon sover korta stunder på dagen. Jag får ingenting gjort när mannen inte är hemma. Jag lagar mat med henne vrålandes bredvid mig i babygungan eller i matstolen. Jag har försökt med bärsele och allt möjligt. Idag bröt jag ihop och stängde in mig i vårt sovrum när mannen kommit hem. Jag tycker det är riktigt jobbigt att hon gnäller hela dagarna och att man inte kan göra något utan att hon gnäller. Duschar jag sonen eller ska hjälpa honom med något, så gnäller hon. Det är så stressande och jobbigt varje dag. Visst jag har själv skaffat dem, men nu känner det riktigt jobbigt. Är ni fler här som är i liknande situation och känner som jag, att man är helt knäckt nästan varje dag?