• stinky

Läst Tamara McKinley?

Mäste tipsa om en urskön författare, Tamara McKinliey!! Har ni läst hennes underbara böcker? Jag fick hennes senaste, Drömmarnas land, i julklapp, urbra, rekommenderas!!

• Svar på tråden Läst Tamara McKinley?
  • Tussilagoflickan

Jag har läst böcker skrivna av henne, men inte den du nämde men den ligger på listan över böcker jag vill läsa. Jag har läst böckerna: Matildas sista vals, Jakaranda och Stormblomma. Dessa tre böcker är helt fantastiska!

• hansu80

har nog inte heller läst den senaste, men alla de andra böckerna av henne har jag läst. Kunde inte lägga ifrån mig dem förrän jag läst ut dem.. det blev några väääääldigt sena nätter där *s*

• 78an

Jag har bara läst Matildas sista vals, men den var skitbra så fler böcker av henne lär det bli! Jag kunde nästan inte lägga ner boken när jag höll på med den!

• Sol

Läste klart "Stormens öga" idag. Helt klart läsvärd.

• Maira

Här är en till som har fastnat för Tamara McKinley! Jag ärver böckerna kontinuerligt av mamma och har läst alla utom den senaste, som vist inte ska var uppbyggd på samma sätt som de andra.

• lillälva

Matildas sista vals är helt klart en av de bästa böcker jag läst i den genren! Tamaras senaste böcker kommer inte alls upp i samma klass tycker jag, och så är de ganska lika varandra flera av dem. Dock läste jag nu hennes senaste bok "Drömmarnas land" och den tyckte jag väldigt mycket om!

• babyred

har läst Matildas sista vals och Jakaranda tycker dom är suveräna..
    Måste leta reda på dom andra när jag får tid.

Svar på tråden Läst Tamara McKinley?