• Anonym (Matte)

Jag tycker den här typen utav trosor är så fina och sexiga. Matrialet i satin/siden och just det att det inte är string gör saken inte sämre. Det lämnar lite åt fantasin :). Jag undrar om ni tjejer har den här typen av trosor i er underklädes samling? Om

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 11:36
    Om inte. Vad använder ni mesta dels då för trosor.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag tycker den här typen utav trosor är så fina och sexiga. Matrialet i satin/siden och just det att det inte är string gör saken inte sämre. Det lämnar lite åt fantasin :). Jag undrar om ni tjejer har den här typen av trosor i er underklädes samling? Om
  • Anonym
    Nej, är inte gamla mormor!
  • Khaleesi

Det här har du frågat förr. Men ja, jag har något par. De känns sexiga mot kroppen i och med att de inte är så himla följsamma. Man blir medveten om hur man är klädd.

• Anonym (Matte)
    Khaleesi skrev 2012-01-26 11:07:50 följande:
    Det här har du frågat förr. Men ja, jag har något par. De känns sexiga mot kroppen i och med att de inte är så himla följsamma. Man blir medveten om hur man är klädd.
    Jag har inte frågat detta förut men tack för ditt svar.
  • annca

Nope. Gillar inte sen sortens sladdrighet.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym (Matte)
    Katitzi skrev 2012-01-26 13:40:01 följande:
    Oj sorry vad tokigt det blev.. nej jaggillar inte dom jag köper billiga från lindex.. här är min stil www.lindex.com/se/underklaeder/trosor/lindex/...
    Dom var fina helt klart. Du är godkänd :). Tack för ditt svar.
  • Anonym

90-tal, eller kanske tom 80-tal

Svar på tråden Jag tycker den här typen utav trosor är så fina och sexiga. Matrialet i satin/siden och just det att det inte är string gör saken inte sämre. Det lämnar lite åt fantasin :). Jag undrar om ni tjejer har den här typen av trosor i er underklädes samling? Om