• Bragdoll

Har ni IP-bannat Anonine?

Får inte Familjeliv att funka när jag sitter på VPN-tjänsten Anonine. Har ni bannat den eller är det något annat fel någonstans?
    VÄLDIGT irriterande isf. 

• Svar på tråden Har ni IP-bannat Anonine?
  • SoStylish

Är det något nytt problem? Är säker på att jag var uppkopplad med Anonine för inte alls länge sedan och då funkade det. Ska testa sen igen med andra datorn där jag har det fixat!

• Bragdoll

Jag har också suttit med Anonine på FL, men nu när jag försökt har det bara varit en vit ruta (inga felmeddelanden eller något, bara helt vitt), men så fort jag tog bort VPN så funkar det kanon.
    Funkade varken med Chrome eller Firefox så något underligt vart det. 

• Anton Chigurh

Samma här, funkar inte via VPN. Tydligen hade hackepelle tagit sig in via en VPN-tunnel.

Men fan så dåligt att inte FL fixar till skiten så att vi kan använda VPN som tidigare 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Bragdoll

Något irriterande ja. Man kan ju åtminstone engagera sig i att skriva ut ett meddelande i stil med: Ditt IP är bannat. Så hade man ju sluppit sitta och tro att det är fel på sidan.

• SoStylish

Precis detta hände mig nyss. Fattade inte varför sidan bara blev helt vit när jag försökte gå in på Familjeliv. Efter typ två timmar kom jag på att jag är uppkopplad mot Anonine och testade att stänga av det och vips så kom jag in.

Riktigt dåligt av FL!

• Bragdoll

Vart ska man skriva och fråga då? Det verkar inte som de ser den här tråden iaf.. Det stör mig något vansinnigt att jag måste stänga ner min VPN för att kunna sitta här.

• kodarn

Hej,

Sorry för sent svar.

Har nu öppnat upp för Ipredator och Anonine tills vidare.

Anledningen till att vi blockerade dessa var att det i princip strömmade in hackingförsök därifrån.

// Jens

Svar på tråden Har ni IP-bannat Anonine?