Ida881 skrev 2012-01-28 00:48:09 följande:
Jag skulle gärna vilja ha lite tips angående lchf..
Har ni gått ner mkt?
Och jag är lite kräsen med vissa grönsaker, vad äter ni tex på en dag ..
Verkar ju funka för många och många mår bättre.. :)
nej har bara gått ner två kilo men vill inte går ner alls egentligen. väger 50 kilo nu och är 155 cm lång.
utan de är mest de att min mage sväller när jag äter mycket kolhydrater och är grymt socker beroende så försöker undvika de ett tag.
Vad ja äter en typiskt dag . är
frukost - bacon, ägg och broccoli - spenat med ägg - kotlett från gårdagen och torkad frukt
Lunch - sallad , med mest grönsaker som växer ovanför marken typ broccoli gurka, blomkål vitkål lök paprika tomat. sedan har jag antingen bacon , kött , kyckling till .
middag - kyckling kött fisk å massa grönsaker . spenat är min favorit det finns både stuvad och spenat soppa å det är super gott.
Mellanmål - avokado med olika röror i , och min absoluta favorit nötter Serrano skinka och ostar mums .
Undvik , mjölk , banan bröd, pasta , vindruvor, ris , potatis . söta frukter och mjöl. sedan kan du äta nästan vad du vill.
Undvik salt då saltet binder fettet så blir de konstigt med tanke på att man äter massa fett.
tror de kommer komma upp en bild på min mage när ja va på nyår . den är nästan platt idag . efter en vecka bara .