Swinger
Ja min man sen 15 år har kommit underfund med att han är en swinger. Det fick mitt självförtroende att rasa då jag direkt tänker på partnerbyte vilket ordet swinger betyder. Men min man säger att han är en exhibitionistisk, och vill att vi endast går till en klubb och tittar på andra ha sex och även vi ha sex framför andra, det tycker han är tändande. Han säger sjv att han inte vill ha sex med andra, men tyvärr brukar det börja där och sen vill han bara gå längre. Fick reda på att han redan uppsökt en klubb i Köpenhamn och kollat läget. Jag är en monogam person och jag vill inte se min man ha sex med ngn annan, likaså vill inte jag ha en sexuell upplevelse med någon annan man. Jag har sagt detta till honom och han accepterar det, men nu tjatar han om webcam sex med oss istället. Han har hittat ett par som gärna ser oss ha sex framför dom i en webcam. Detta känns inte okej för mig då jag är väldigt blyg. Vi har alldeles nyligen börjat använda olika sexleksaker och jag känner att jag vill utveckla vår sexualitet med varandra just nu, då vi nyligen varit en svacka med ingen sex eller kommunikation alls. Swinging är ju en livsstil, och hur blir det då för oss om den ena inte vill? Vi älskar varandra väldigt mkt och vi har tre barn tillsammans. Det som är otroligt är att min man varit en sån hängiven kristen och gick till kyrkan varje lördag för bara ett par två tre år sedan. Nu vill han plötsligt förändra sitt liv. Jag är rädd att han kommer att vara olycklig hädanefter då han inte får uppleva sin fantasi.