• Anonym (Swinger)

Swinger

Ja min man sen 15 år har kommit underfund med att han är en swinger. Det fick mitt självförtroende att rasa då jag direkt tänker på partnerbyte vilket ordet swinger betyder. Men min man säger att han är en exhibitionistisk, och vill att vi endast går till en klubb och tittar på andra ha sex och även vi ha sex framför andra, det tycker han är tändande. Han säger sjv att han inte vill ha sex med andra, men tyvärr brukar det börja där och sen vill han bara gå längre. Fick reda på att han redan uppsökt en klubb i Köpenhamn och kollat läget. Jag är en monogam person och jag vill inte se min man ha sex med ngn annan, likaså vill inte jag ha en sexuell upplevelse med någon annan man. Jag har sagt detta till honom och han accepterar det, men nu tjatar han om webcam sex med oss istället. Han har hittat ett par som gärna ser oss ha sex framför dom i en webcam. Detta känns inte okej för mig då jag är väldigt blyg. Vi har alldeles nyligen börjat använda olika sexleksaker och jag känner att jag vill utveckla vår sexualitet med varandra just nu, då vi nyligen varit en svacka med ingen sex eller kommunikation alls. Swinging är ju en livsstil, och hur blir det då för oss om den ena inte vill? Vi älskar varandra väldigt mkt och vi har tre barn tillsammans. Det som är otroligt är att min man varit en sån hängiven kristen och gick till kyrkan varje lördag för bara ett par två tre år sedan. Nu vill han plötsligt förändra sitt liv. Jag är rädd att han kommer att vara olycklig hädanefter då han inte får uppleva sin fantasi.

• Svar på tråden Swinger
  • MikNis

Folk besöker swingerklubbar av många olika anledningar.

Vissa par väljer bara att ha sex med varandra , kanske när andra tittar på.
    Andra väljer att göra det i ett enskilt rum. 

Med andra ord är det INGEN  som säger att ni SKA  ägna er åt partnerbyte

• Anonym (Swinger)

Är bara rädd för att han vill gå längre efter att han provat att ha sex framför andra, många vill uppleva mer och jag vet inte hur jag skulle kunna hantera det

• MikNis
    Anonym (Swinger) skrev 2012-01-27 22:17:04 följande:
    Är bara rädd för att han vill gå längre efter att han provat att ha sex framför andra, många vill uppleva mer och jag vet inte hur jag skulle kunna hantera det
    Vad andra gör är irrelevant.
    Det enda som är intressant är vad NI gör och det är en sak mellan er

• 100kgpappa

Vi brukar inte gå på klubbar, men träffar andra par för sex ibland, så man kan nog kalla oss för "swingers", men jag ser absolut inte det som livsstil, vårt liv ser väl ut som alla andra småbarnsföräldrar, men skillnaden att vi ibland har sex med andra par.

Angående din mans behov så är det dock så att om inte du gillar tanken så kommer det inte att bli bra, så han får nog hålla det som en fantasi tills du känner dig redo, om du nånsin gör det. Verkar på ditt inlägg som att det inte alls är din grej.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

TS i din andra tråd du startade verkade det som att ni hade kommit en bit på vägen till ngn form utav kompromiss....

• Bny
    Hej TS !

Jag kan förstå ditt dilemma Att du blir frågande
    Jag har aldrig besökt nån  swingerklubb Men har kollat här på nätet hur det går till
    Jag tror som du  att det ena leder till det andra För om man ser andra ha sex
    så kåtar man upp sej själv och vill vara med o " leka "
    MEN det behöver nog inte bli så Även om det bli svårt att stå emot när man ser hur de andra paren har samlag 
    Så du bör nog vara medveten om VAD som kan hända 
     Men det kan ju bli en sexuell kick av att se andra ha sex live  
    Och därmed få ett bättre sexliv hemma

Hoppas att du gör det som känns rätt för dej  Och att du hör av dej hur det går
    Kram på dej !       
Svar på tråden Swinger