• Fisk i en skål

Beställt grejer, men skrev fel adress!

Åh, jag är så arg på mig själv just nu...
    Satt och beställde massor med foton igår och de hade min gamla adress inlagd där sen sist jag beställde...
    Jag ändrade till rätt adress (trodde jag)....
    Men idag fick jag ett mail att ordern var skickad....och då ser jag att jag  fipplat till det med leveransadress: skrivit i min nya gata som jag bor på, men gamla nr som jag bodde på...samma postnr dock!...

Har mailat företaget 2 gånger om det, och det enda jag får tillbaka är att ordern är att ordern är skickad, välkommen åter!

Har ringt och talat om och då säger de bara att ordern är skickad och där slutar deras ansvar!...
    Hur ska jag göra? 

• Svar på tråden Beställt grejer, men skrev fel adress!
  • Fisk i en skål

Ja precis, jag har skrivit gatan vi bor på nu,men mitt gamla nr....

• HEARM

du kan ju gå till dom på den adress du beställt till o säga det ifall de får hem nått

• Fisk i en skål

Det finns ingen med den adressen här, vi bor i en ganska liten förort....
    Vad händer med post om det inte finns någon sådan adress?
    Hamnar det på postens huvudkontor eller nått liknande? 

• mrsStatham

Man kan alltid hoppas på att du har en relativt intelligent brevbärare som fattar att paketet är till dig, när numret på gatan inte ens finns.

Bara två saker är oändliga
  • Fisk i en skål

Nja, några iintelligenta brevbärare verkar inte finnas här då vi får grannarnas post stup i kvarten....

• ViTvåBlirTre

som sagt, e d rätt gata så brukar inte numret spela SÅ stor roll. Sålänge ditt efternamn oxå e rätt.

• mrsStatham

Fått ngt paket än?

Bara två saker är oändliga
  • Fisk i en skål

Nej fick varken avi eller paket, så jag har suttit i telefon många timmar och försökt spåra mitt paket men utan framgång...
    Gick sen ner på affären där jag brukar hämta ut mina paket och frågade om det fanns något paket i mitt namn och visst fanns det de....1 person innan hade varit in 8:a gånger och försökt hämta ut paketet berättade han i postutlämningen men eftersom det inte stod deras namn på paketet fick de inte hämta ut....så jag fick med mig paketet hem=)....så det löste sig=)

(hon hade fått avin hemskickad till sig då alltså!) 

• Bei Bei

(Av personen/nerna som försökt plocka ut paketet alltså) Bra gjort av butiken att neka dem.

• Fisk i en skål

Ja visst....om de fått hämta ut paketet hade de nog inte blivit så nöjda med innehållet...det var muggar med bildern på barnen där det stog världens bästa farmor och mormor och en massa tack kort....
    Men de var dyra i inköp så jag blev glad att det de lämnade ut paketet till rätt person=) 

Svar på tråden Beställt grejer, men skrev fel adress!