Hur sparar man ett röstmeddelande?
Som frågan lyder, hur sparar man ett röstmeddelande?
Fick ett röstmeddelande igår kväll som jag skulle vilja spara för att använda som bevis senare. Hur går jag tillväga då?
Någon som vet?
Som frågan lyder, hur sparar man ett röstmeddelande?
Fick ett röstmeddelande igår kväll som jag skulle vilja spara för att använda som bevis senare. Hur går jag tillväga då?
Någon som vet?
Ingen?
Puffar
En vanlig mobiltelefon? Man kan ju välja att spela in när man ringer ett samtal, och det gör man ju när man ringer sin brevlåda.. man trycker på en knapp antingen före eller under samtalet så startar man en inspelning som man sen kan lyssna av.
Var hittar man den "knappen" på en samsung galaxy s2?? Och var hamnar inspelningen sen??
om du behöver meddelandet till bevis så behöver du själv spela in det. Röstmeddelanden (antar du menar eurovoicen) sparas inte hur länge som helst i inboxen (min operatör har cirka 5 dagar) - och inte heller hos operatören efter att det raderats. Gör som så att du sätter igång meddelandet på högtalare och spela in det genom en bandspelare/på datorn eller på en annan telefon etc. Vore dumt om det försvann om det behövs som bevisning.