• Anonym (aaaaah)

Skavsår på penis, läktid?

Jaaaag har fått skavsår på min kära penis.
    Hoppas jag iaf....kan man får det av onani..?
    Så fort man ska tvätta den eller så så spricker skorpan upp, och läks ju aldrig!
    Hur länge ska detta hålla på?
    Hur fixa?
    Ideer någon? 

tjo! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-30 01:41
    Såret är föresten PÅ förhuden...

• Svar på tråden Skavsår på penis, läktid?
  • Whitetrash86

klart  man kan få skavsår av för mycket onani eller sex.. eller snarare för hård onani/sex.

sår på könsorgan tar tyvärr väldigt lång tid att läka just för att det väldigt lätt går upp. Så jag skulle undvika att tvätta så att du sträcker ut huden så pass att skorpan går upp, men 1 vecka borde räcka. 

• Anonym (aaaaah)
    Whitetrash86 skrev 2012-01-30 01:43:51 följande:
    klart  man kan få skavsår av för mycket onani eller sex.. eller snarare för hård onani/sex.

sår på könsorgan tar tyvärr väldigt lång tid att läka just för att det väldigt lätt går upp. Så jag skulle undvika att tvätta så att du sträcker ut huden så pass att skorpan går upp, men 1 vecka borde räcka. 
    ok! tack för svar! 
    det har gått drygt 2 veckor nu, det ser ut att läka va, men faaaaaan vad långsamt det går. =( 
  • Anonym (aaaaah)
    Whitetrash86 skrev 2012-01-30 01:43:51 följande:

ok! tack för svar! 
    det har gått drygt 2 veckor nu, det ser ut att läka va, men faaaaaan vad långsamt det går. =( 
Svar på tråden Skavsår på penis, läktid?