• Anonym (jag)

analsex analdusch eller ej

ja ni som har analsex
    använder ni analdúsch?
    om ja vilket sort(tips vart man kan köpa den) hur långt tid innan sex använder ni den?
    om inte varför?

• Svar på tråden analsex analdusch eller ej
  • Anonym

Nej, varför skulle vi det! Sex tycker vi ska vara något spontant, och hur spontant plir det av att man ska gå och ducha sig i ...Det kan inte vara så bra heller! Det är aldrig någon som klagat!

• Anonym (Ren o fräsch)

Jag har kopplat en analdusch till toaletten så att jag alltid är ren ocg fräsch i analen. Vill ju inte gå runt och lukta bajs som så många andra verkar göra inklusive den anonyme skribenten ovanför!

• Trust me
    Anonym (Ren o fräsch) skrev 2012-01-30 15:10:22 följande:
    Jag har kopplat en analdusch till toaletten så att jag alltid är ren ocg fräsch i analen. Vill ju inte gå runt och lukta bajs som så många andra verkar göra inklusive den anonyme skribenten ovanför!

Bajsar du!? Förvånad Fan va äckligt.. *kräks* Kräks
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • RebornEve

Anonym: ( ren och fräsch) :Men seriöst hur många går omkring och luktar bajs bara för att de inte tvättar av sig varje gång de skitit.
    Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig träffat på någon människa som luktar bajs och jag tvivlar på att alla dessa tvättat sig så som du beskriver.

• Anonym

hahahahhahaa vad fan är anal dusch om jag får fråga? ;)

• Trust me
    RebornEve skrev 2012-01-30 15:17:44 följande:
    Anonym: ( ren och fräsch) :Men seriöst hur många går omkring och luktar bajs bara för att de inte tvättar av sig varje gång de skitit.
    Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig träffat på någon människa som luktar bajs och jag tvivlar på att alla dessa tvättat sig så som du beskriver.

Lavemang och tandtråd efter varje måltid är det nya för en generation som inte gör något smutsigare än att pilla på sina aj-grejs men ändå har naglar med sorgkanter.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Ren o fräsch)
    RebornEve skrev 2012-01-30 15:17:44 följande:
    Rensa näsan från snorbusar så kanske du också kan urskilja vem av dina vänner som torkar sig ordentligt i analen och vem som låter bli.
Svar på tråden analsex analdusch eller ej