24år gammal med ålderskris!!!!
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden men hoppas att den passar här..
Måste prata ut om mitt "problem" andra ser det kanske inte som nått större problem men jag mår så himla dåligt över detta. Jag har kommit i en ålderskris. Det började redan lite förra året när jag fyllde 23år, pratade med mina vänner om att jag började känna mej gammal men dom skrattade bara åt mej. Och efter det har det bara blivit värre och värre, jag fyller 24år i år och det skrämmer mej väldigt mycket, jag tönker att jag närmar mej 30år, jag får panik över att jag inte hunnit med speciellt mycket i mitt liv, får väldigt bråttom att tänka vad jag ska hinna med och det blir väldigt snurrigt i huvudet när jag tänker på allt och hur jag ska hinna det för jag är gammal.. Jag gör konstiga saker jag vanligtvis inte gör, t.e.x jag drar mej till mycket yngre killar, beteer mej konstigt i sättet, har blivit väldigt öppen om precis allt säger saker jag igentligen vill hålla för mej själv som jag aldrig skulle säga annars, känner mej nere och orkar inte bry mej om saker som jag vanligtvis gör.
Jag ser ung ut ingen snack om den saken, jag får alltid visa legg vart jag än är. Folk jag inte träffat förut chansar alltid på att jag är 18år men ser förvånade och chockade ut när jag säger lägg på 5år..... MEN jag känner mej inte ung alls, jag känner mej snarare som 34 än 24.. Jag är nere och har ångest över min jävla ålder, vill inte vara gammal.. känner mej ful, rynkig helt ärligt jag tycker jag ser gammal och tycks se tecken på små rynkor.. jaa jag kan räkna upp en massa brister..
Vad ska jag göra? Är så himla nere över detta .. säger jag det här till någon tror dom jag skämtar och as garvar åt mej.. Hjälp!?