• Anonym

I husvagn m pojkvän... hur mkt luktar d när man bajsar?

Jag ska sova över hos min pojkvän till helgen i en husvagn... jag undrar bara hur man ska kunna bajsa där? det är en toa som man spolar lite vatten i men, sen måste han alltså tömma mitt bajs? och luktar det långt efter man har bajsat där?
    Känns jobbigt och vet inte om jag ska följa med.

• Svar på tråden I husvagn m pojkvän... hur mkt luktar d när man bajsar?
  • Anonym

Att bajsa gör alla människor och luktar gör det ibland för alla. Problem solved.

• Anonym (Anna)

Är det på en camping? Då finns det ju toaletter i servicehuset som du kan använda! Ditt bajs lär ju "drunkna" i odören av allt annat bajs och kiss. Hade jag varit du hade jag mer oroat mig över ljudet - husvagnstoaletter är väldigt lyhörda!

• Etrangere

Ja bajs luktar, och antagligen kommer det lukta precis som när du går på toaletten hemma.

• Anonym

Nej det är tyvärr inte på en camping, så ingen annan toalett i närheten. Ja jag förstår förstås att bajs luktar men jag menar på en vanlig toalett försvinner ju doften till slut, men det kan den ju inte göra där?

• Pickeli

Om det är en sådan vattentoa med medel i så försvinner lukten direkt eftersom bandet drunknar och löses upp i vattnet. Är det en nyare modell så luktar det inte bajs utan mer latrinmedel liksom. Svårt att förklara!

• Pickeli

Gör som björnarna annars, bajsa i skogen.

• Etrangere
    Anonym skrev 2012-01-31 20:27:34 följande:
    Nej det är tyvärr inte på en camping, så ingen annan toalett i närheten. Ja jag förstår förstås att bajs luktar men jag menar på en vanlig toalett försvinner ju doften till slut, men det kan den ju inte göra där?
    Inte så länge det ligger kvar nej. Om man inte har en frystoa då.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-31 20:27:34 följande:
    Pinsamt! På husvagnstoaletter använder man olika vätskor för att eliminera både lukt och...ehh...ja produkt. Funkar nog helt ok men du får väl öppna takluckan/fönstret som helt säkert finns i husvagnen
Svar på tråden I husvagn m pojkvän... hur mkt luktar d när man bajsar?