känner mig gravid trots mensen?
Jag har känt mig gravid i två månader. Magen har blivit större och ser ut som en gravid mage och folk har till och med frågat om jag är det.. mensen kom som den skulle förra månaden men inte denna. Fick en blödning igår och har fortfarande kvar det och fick ta binda för säkerhets skull. Men jag skulle inte ha min mens förrän på fredag. Mår illa, trött, sugen på choklad hela tiden, täppt i näsan varje morgon.
Och jag har varit gravid två gånger tidigare men slutade med abort så jag vet hur symtomen kan vara.
Men hur normalt är det att få mens fast att man är gravid. Min mens uteblev helt de andra två gångerna jag varit gravid vad jag kan minnas. Tog g-test förra månaden några dagar innan mensen skulle komma tills dagen då mensen kom men visade negativt.
Så ja. Jag är förvirrad. Och vet inte alls vad jag ska tro eller göra. Men sannolikheten att vara gravid och ändå få mens är väl minimal!? Eller?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-01 16:32
Kan även tillägga att jag brukar få ordentliga magsmärtor innan jag får mens. Men har inte fått det nu... Känner av lite magont just nu men inget extremt och blödningen är igång fortfarande.... :(