• Jeena

Tips om fyrkantig "badbalja"..?

Tjo!!

Funderar lite på hur vi ska göra med badandet framöver här då vi bara har en duschkabin.. *suck*

Skulle ju va väldigt smidigt med en fyrkantig badbalja som passar in i duschen.. med ett sånt där hål i botten att tömma ur som det brukar vara på badbaljor. Har försökt kika runt men inte hittat nått som ens liknar vad jag tänker mig..

Nån som sett något sådant nånstans eller kan tipsa om något annat smart?
    Hur gör alla ni andra utan badkar med barnbadningen?

• Svar på tråden Tips om fyrkantig "badbalja"..?
  • Marilyn

Vi har en badbalja med böjliga kanter som vi ven ihop efter att vi använt den. Passade perfekt i duschen. Jag fick den när vi började prenumerera på ngn barnboksklubb. Kommer tyvärr inte ihåg vilken. Det var för drygt 1,5 år sen. Kolla på typ bluebox eller smartasaker!

• Khaleesi

Vi köpte en balja i ett byggvaruhus som barnen fick bada i medan vi bodde i hus utan badkar. Egentligen var den nog tänkt för något helt annat, men den funkade utmärkt.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Lyskompis

Första tiden hade vi badbalja på stativ som stod över toaletten. När badandet var slut tappade vi bara ut vattnet i toaletten.
    När barnen blev lite större (ca 1 år) fick de sitta och leka i  duschen och det gör de fortfarande (3 och 5 år)

• Bambusa

kolla på en barnpool då? dom går ju att forma lite själv,även om dom är rund  från början..  biba baden verkar kanon, men som sagt dyr..  

Svar på tråden Tips om fyrkantig "badbalja"..?