• Edvinsmamma77

Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)

Hej! Jag är 34 år, från Göteborg och till sommaren väntar jag mitt andra barn. Har en son på 5 år sen tidigare. Tänkte det kanske finns fler som beräknar nedkomst till sommaren och vi kan följas åt? Kanske till och med hitta någon att hänga med när mammaledighet börjar=) Hur mår ni, hur känns det? Här rör det sig som sjutton i magen=) V 20 nu och njuter för fullt! =)

• Svar på tråden Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)
  • Månskugga

Hej!
    Jag är 30 år och bor i Göteborg. Väntar mitt tredje barn som väntas komma i början/mitten på juni
    Har en dotter på 6 år (blir 7 i mitten på april) och en till dotter på 9 månader (blir 1 år i slutet på april).

Är alltså nu i slutet på vecka 21. Är mammaledig just nu och kommer ju vara det ett bra tag till
    Längtar SÅÅÅÅÅ efter bebis men försöker samtidigt, så gott det hinns med, att njuta av min förmodligen sista graviditet.

Verkligen kul med en gravidtråd för oss som skall ha i sommar som bor i Göteborg !

/Månskugga

• Edvinsmamma77

Då kommer du ha och göra tjejen! ;) Ja jag tyckte d va lite kul och samla oss som bodde rel nära och väntar ungefär samtidigt. Hoppas vi blir fler! =)

• Månskugga
    Edvinsmamma77 skrev 2012-02-01 15:37:48 följande:
    Då kommer du ha och göra tjejen! ;) Ja jag tyckte d va lite kul och samla oss som bodde rel nära och väntar ungefär samtidigt. Hoppas vi blir fler! =)
    Ja, jag kommer ju ha det Självförvållat
  • Gunge

Bor i Mölnlycke, kanske inte Göteborg men de räknas väll ändå till Göteborgsområdet =) Väntar 3:e barnet i Juli.. Har en son på snart 9år och en dotter på 6 år. Är i vecka 16

• Tesdy

Säger hej jag med, Bor i Lerums Kommun så inte heller mitt i Göteborg men i området.

Väntar mitt tredje barn i Augusti, har en dotter som nyss fyllt 9 och en son som fyller 8 i maj. Är i vecka 15

• Sunny K 76

Hej!
    Jag kommer flytta till Kungälv senast i slutet på juni och känner ingen där... Får man vara med? Solig
    Är 35 år och för mig är det mitt första knyte i mitten av juli, men har två bonusar. 

Har endel kompisar i Göteborg men ingen gravid just nu och det hade varit kul att kanske gå ut och äta glass eller så med någon mer mammaledig när den tiden kommer.  

• Tesdy
    Sunny K 76 skrev 2012-02-08 15:35:41 följande:
    Hej!
    Jag kommer flytta till Kungälv senast i slutet på juni och känner ingen där... Får man vara med? Solig
    Är 35 år och för mig är det mitt första knyte i mitten av juli, men har två bonusar. 

Har endel kompisar i Göteborg men ingen gravid just nu och det hade varit kul att kanske gå ut och äta glass eller så med någon mer mammaledig när den tiden kommer.  

Jag är också 76:a.

Klart man borde kunna få till en glassdate i sommar!
Svar på tråden Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)