• Anonym

Kläder på kvinnor

En fråga till er män. Tycker ni att någon utav dessa klädstilar är fina? I så fall vad är fint/fult och varför? Vad tycker ni om för kläder på kvinnor?

• Svar på tråden Kläder på kvinnor
  • teknikfreak

Nu är ju jag tjej och du ber uttryckligen om killars åsikt men var inte det där precis skittråkiga kläder? 

• Mattias39
    teknikfreak skrev 2012-02-01 17:02:56 följande:
    Nu är ju jag tjej och du ber uttryckligen om killars åsikt men var inte det där precis skittråkiga kläder? 
  • Anonym
    teknikfreak skrev 2012-02-01 17:02:56 följande:
    Tjejer får också svara om de vill :) 

Vad menar du med inte skittråkig? Gillar du dem eller var de bara okej?
  • Neko

Jag är bisexuell tjej

Nej, det var inte fint. Man ser inte midjan som är en jättefin del på en tjej enligt mej.

• Nyfiken gul

fullkomligt normala tråkiga vardagskläder - inget upphetsande någonstans. Bara vanliga funktionella kläder. Ser slafsigt ut, oinspirerat, brist på smak.  End of story.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Hm... "Kläder på kvinnor"?... Jag ser bara bilder på barn...

• Independent

Det var enligt mig bara en stil? Men tycker att det var väldigt fina kläder.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-01 17:37:27 följande:
    Hm... "Kläder på kvinnor"?... Jag ser bara bilder på barn...
  • Smecker

Vad kallas den klädstilen? "White trash"? Ser ut som något de slafsat ihop när de har tvättdag.

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Akkakk

1) Tycker inte alls om skorna, typiska "tjejen som aldrig varit utanför tullarna"-skor som är helt opraktiska (nej, jag är inte bonde eller skogshuggare, jag har däremot blivit oheligt trött på att umgås med tjejer som inte klarar av att ha någorlunda praktiska skor på sig). Inte är de särskilt snygga heller.
    2) Handväska? Ja, det säger väl en hel del om hur "fin i kanten" en tjej anser sig vara. Inte något för mig.
    3) Tighta opraktiska och inte särskilt snygga byxor på alla tre.
    4) Är det en jeansskjorta på den första bilden? Yuk.

Jag har fler invändningar men överlag så är min reaktion att inte någon av dessa tjejers klädsel är särskilt tilltalande.

• Halländsk jänta

Jag älskar den första bilden .. Men skippa skorna och handväskan :)

• NSM

Inga kläder jag skulle ta på mig. Tråkigt, barnsligt och inte alls feminint. Ser ut som man plockat lite random från klädgarderoben för att sen bara dra på sig det. Helt ogenomtänkt. Men det är min smak!

Svar på tråden Kläder på kvinnor